Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WA.271.14.2023.AM Zadanie nr 1 „Remont drogi gminnej nr 104248L – ul. Graniczna we Włodawie”; Zadanie nr 2 „Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. Słowackiego we Włodawie”.

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2023 15:07:00
Składania : 14-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-09-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ-ul. Graniczna, ul. Słowackiego.docx docx 95 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
SWZ-ul. Graniczna, ul. Słowackiego.pdf pdf 2577.88 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.1- Dokumentacja techniczna.zip zip 62929.86 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zal.3-_Wzor_formularza_ofertowego.docx docx 42.9 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zal.4-_Wzor_oswiadczenia_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-1.docx docx 34.71 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zal.5-Wzor_oswiadczenia_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.docx docx 28.74 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.6-Wzór ośw.wyk. wspólnie składających ofertę.docx docx 24.1 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.7- wzór Zobowiązanie (podmiot trzeci).doc doc 51 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.8-wzór wykazu osób.docx docx 17.63 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.9- wzór wykazu robót.odt odt 12.32 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.2- wzór umowy.doc doc 200 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Zał.2- wzór umowy.pdf pdf 1789.4 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu e-zamówienia.pdf pdf 196.1 2023-08-30 15:07:00 Postępowanie
1-Informacja z otwarcia ofert.odt odt 8.97 2023-09-14 12:20:04 Publiczna wiadomość
1-Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 77.34 2023-09-14 12:20:04 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty Publikacja.odt odt 9.12 2023-09-25 12:08:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Publikacja.pdf pdf 70.49 2023-09-25 12:08:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zad.2.docx docx 14.59 2023-09-25 12:24:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 54.21 2023-09-25 12:24:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-25 12:24 Aneta Myć Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 2 "Remont drogi gminnej nr 104305L - ul. Słowackiego we Włodawie".

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-09-25 12:08 Aneta Myć Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr 1 "Remont drogi gminnej nr 104248L - ul. Graniczna we Włodawie"

Zawiadomienie o wybo [...].odt

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-14 12:20 Aneta Myć Informacja z otwarcia ofert

1-Informacja z otwar [...].odt

1-Informacja z otwar [...].pdf

2023-09-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 574 250,40 zł brutto z czego na zadanie nr 1 : 396 131,59 zł brutto; zadanie nr.2: 178 118,81 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326