Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: POT.2370.7.2023 Dostawa Strzętu do ratownictwa medycznego dla Komendy Powiatowej PSP w Ustrzykach Dolnych

Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2023 14:01:00
Składania : 29-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-08-2023 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Istotne warunki zamówienia:

— Podczas oceny ofert w przypadku tej samej ceny brutto, zostaną wzięte pod uwagę w dalszej kolejności: termin dostawy oraz okres gwarancji.

— Zastrzegamy, że Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:

1)    Nie złożono żadnej oferty.

2)    Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3)    Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
w każdej chwili bez podania przyczyny lub odstąpienia od realizacji zamówienia objętego zapytaniem.

5)    Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dostawa do siedziby zamawiającego w terminie do 28.09.2023 r.

Cena jednostkowa asortymentu nie może przekraczać 10 tysięcy zł (brutto).


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Defibrylator ZOLL AED 3 wraz z dodatkowym wyposażeniem Defibrylator - polska wersja językowa , komplet elektrod uniwersalnych oraz dedykowana bateria. 1 szt. - (0)
2 Zestaw szyn "KRAMERA'' Komplet 14 szt. różnych rozmiarów w pokrowcu 1 szt. - (0)
3 Butla tlenowa 10 L Butla 10 dm3 do tlenu medycznego. 1 szt. - (0)
4 Rozdzielacz do tlenoterapii masowej - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa do 28.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję", oraz wpisać termin możliwej dostawy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do KP PSP Ustrzyki Dolne - ul. 1 Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Okres Gwarancji - Proszę wpisać okres gwarancji na przedmioty zamówienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 400