- Strona główna
- Postępowanie ID 806742
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świlcza
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Borcz - Konieczna
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Świlcza / Referat Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-08-17 14:23:00
-
Składania2023-09-05 15:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-05 15:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej
Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świlcza.”
I. Zamawiający: Gmina Świlcza,
Świlcza 168,
36-072 Świlcza
woj. podkarpackie
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Świlcza:
demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów. Zadanie obejmuje składowanie wstępne odpadu na posesji właściciela, na paletach, zabezpieczenie odpadu poprzez ofoliowanie całej palety uniemożliwiające przemieszczenie się odpadu, wywóz odpadu własnym transportem na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz usuwanie odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach, transport, deponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów. Odpady (płyty eternitowe) należy złożyć na paletach oraz je ofoliować.
W przypadku, gdy odpady składowane przez właścicieli posesji są w miejscach trudnodostępnych, należy użyć własnego sprzętu i środków umożliwiających odbiór odpadu z posesji.
III. Termin realizacji:
Usługi wykonywane będą od dnia podpisania umowy do 13.10.2023 r.
IV. Miejsce oraz termin złożenia oferty:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego jak w pkt. I, w Sekretariacie Urzędu, pok. nr 205, w zamkniętych kopertach, przesłać na adres email: ug.swilcza@intertele.pl albo przesłać do Urzędu Gminy Świlcza za pośrednictwem strony www.platformazakupowa.pl.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 5 września 2023r. o godzinie 15 ºº.
V. Warunki wymagane od Wykonawców:
1. Posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności polegającej na wytwarzaniu (dla demontażu pokryć dachowych), zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydaną na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023.1587 t.j.).
2. Posiadanie aktualnej umowy ze składowiskiem na odbiór tego rodzaju odpadów.
VI. Kryterium wyboru oferty:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną.
2. Wykonawca jest zobowiązany w ofercie podać cenę brutto za:
- usunięcie 1 tony (1 Mg) odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem (zdeponowaniem na składowisku odpadów niebezpiecznych).
VII. Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków.
1. formularz oferty (załącznik nr 1)
2. poświadczona za zgodność z oryginałem kopia aktualnej decyzji określonej w pkt. V.
3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
4. poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy lub porozumienia ze składowiskiem unieszkodliwiającym odpady zawierające azbest, gwarantujące odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia.
5. dokumenty określone w punkcie V Zaproszenia.
VIII. Sposób przygotowania ofert
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy wraz z wyżej wymienionymi załącznikami.
2. Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.
3. Oferty należy składać: w siedzibie Zamawiającego: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza w zamkniętej kopercie, przesłać na adres email: ug.swilcza@intertele.pl albo przesłać do Urzędu Gminy Świlcza za pośrednictwem strony www.platformazakupowa.pl.w terminie do 5 września 2023r., do godziny 15ºº.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
IX. Pracownik uprawniony do kontaktów z Wykonawcami: Justyna Borcz-Konieczna tel.: 17 8670178.
X. Formalności jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana będzie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
W 2023r. TYLKO DEMONTAŻ
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?