Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2043/23/129/AG Świadczenie usług w zakresie wynajmu i czyszczenia toalet przenośnych na terenie m.st. Warszawy

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 22-08-2023 13:14:00
Składania : 08-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 08-09-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 66.15 2023-08-22 13:14:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1027.26 2023-08-22 13:14:00 Postępowanie
zał do edycji.docx docx 27.73 2023-08-22 13:14:00 Postępowanie
odp_2023082413381624.pdf pdf 97.09 2023-08-24 13:34:38 Publiczna wiadomość
odp2043.pdf pdf 104.65 2023-08-29 13:29:13 Publiczna wiadomość
zmiana2043.pdf pdf 109.1 2023-08-31 13:08:00 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.72 2023-08-31 13:08:00 Publiczna wiadomość
otwarcie2043.pdf pdf 62.02 2023-09-08 11:01:56 Publiczna wiadomość
wyb2043www.pdf pdf 105.99 2023-09-20 13:48:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 45 2023-10-06 10:35:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-06 10:35 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-09-20 13:48 Sławomir Jastrzębski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wyb2043www.pdf

2023-09-08 11:01 Sławomir Jastrzębski INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

otwarcie2043.pdf

2023-09-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 622.513,80 zł brutto
2023-08-31 13:08 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 4, 6 oraz 286 ust. 1, 3, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą”, informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 4:
mam prośbę o zmianę warunku w postepowaniu z wpisu do RDR ( Pkt v ppkt 2 SWZ) na decyzję na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wydaną na podstawie art 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dokonuje następujących zmian SWZ:
Rozdz. V ust 2 SWZ otrzymuje brzmienie:
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej tj. wykazania, że Wykonawca posiada zezwolenie na działalność usługową
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1469) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z terenu na którym znajdują się obiekty Zamawiającego.

Rozdz. VIII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.10.2023 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Rozdz. XI ust 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
11. Termin składania ofert upływa w dniu 08.09.2023 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.

Rozdz. XII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 08.09.2023 r. o godz. 10:05. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

Zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

zmiana2043.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-08-29 13:29 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą”, informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 2:
Wykonawca wnosi o wykreślenie par. 5 ust. 1 lit. b) z uwagi na fakt, iż zapis ten przewiduje odpowiedzialność finansową Wykonawcy z przypadku rozwiązania (/odstąpienia/wypowiedzenia) umowy z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego bez powiązania ich z ewentualnymi działaniami i zaniechaniami za co Wykonawca zgodnie z zasadą proporcjonalności nie powinien ponosić odpowiedzialności. Wystarczających mechanizmem chroniącym Zamawiającego jest przy tym par. 5 ust. 1 lit. a), który nakłada karę finansową
w takim przypadku w sytuacji, gdy wynika to z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
Z uwagi na powyższe wnosimy jak powyżej.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na powyższą zmianę warunków umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 3:
W związku z załączonym pismem wnosimy o wykreślenie z SWZ warunku posiadania wpisu do działalności regulowanej i zastąpienie go zezwoleniem na opróżnianie zbiorników i transport nieczystości ciekłych, co będzie zgodnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie, co wykazano w piśmie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 9b ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach „Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje
z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.” W związku z powyższym warunek udziału w postępowaniu tj. wykazania, że Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów (opróżnianie zbiorników i transport nieczystości ciekłych) pozostaje bez zmian.

odp2043.pdf

2023-08-24 13:34 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą”, informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
W warunkach zamówienia jest: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. (tj.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1469)
o utrzymani u czystości i porządku w gminach, z terenu na którym znajdują się obiekty Zamawiającego.
- i tego Państwo żądają jako dokument na potwierdzenie warunku.
A w umowie - Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia uprawniające do opróżnienia zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości zgodnie z Ustawą o utrzymaniu
w czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. (tj. Dz.U. z 2022 poz. 2519 z późn.zm. ) z terenu m.st. Warszawy, nr ………….... ważne do dnia ………………
- wydaje mi się że to jest właściwe i powinien być zmieniony warunek w SWZ..
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdz. V ust. 2 SWZ wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej tj. wykazania, że Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów zgodnie z ustawą
z dnia 13 września 1996 r. (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1469) o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach, z terenu na którym znajdują się obiekty Zamawiającego. Dane z dokumentu przedstawionego przez Wykonawcę zostaną wpisane przez Zamawiającego do umowy.
Jednocześnie Zamawiający dokonuje uaktualnienia Dziennika Ustaw w Rozdz. XIX § 3 ust.1 na 2023 r. poz. 1469.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

odp_2023082413381624 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 441