Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.7.2023 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16B

Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2023 14:15:00
Składania : 14-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-08-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 152.94 2023-08-04 14:15:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 335.62 2023-08-04 14:15:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 1 - 8.zip zip 495.91 2023-08-04 14:15:00 Postępowanie
Zał. nr 9 regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkoników (Wykonawców) od 24.05.2021.pdf pdf 210.21 2023-08-04 14:15:00 Postępowanie
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.pdf pdf 251.62 2023-08-14 09:09:02 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 248.11 2023-08-09 09:10:56 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 254.86 2023-08-14 11:50:31 Publiczna wiadomość
odpowiedź na zapytanie-2.pdf pdf 248.99 2023-08-10 14:57:50 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - na stronę internetową.pdf pdf 261.55 2023-08-22 11:52:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-22 11:52 Krystyna Glijer Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-08-14 11:50 Krystyna Glijer Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zamieszcza Informację z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-08-14 09:09 Krystyna Glijer Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 207 132,00 złotych (brutto).

INFORMACJA O KWOCIE [...].pdf

2023-08-10 14:57 Krystyna Glijer Do Zamawiającego wpłynęła prośba Wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zmianami) udziela wyjaśnień. Wyjaśnienia w załączniku.

odpowiedź na zapytan [...].pdf

2023-08-09 09:10 Krystyna Glijer Do Zamawiającego wpłynęła prośba Wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zmianami) udziela wyjaśnień. Wyjaśnienia w załączniku.

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 547