Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.36.2023 Wykonanie robót budowlanych budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i wykonanie altanki ogrodowej na działce nr 122 w Starym Jasińcu – fundusz sołecki."

Paweł Rojek
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2023 10:50:00
Składania : 09-08-2023 10:30:00
Otwarcia : 09-08-2023 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Koronowo, 02.08.2023 r.

 

Projekt i wykonanie altanki ogrodowej na działce nr 122 w Starym Jasińcu – fundusz sołecki

 

     Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z  przedmiarem robót):

Zakres prac obejmuje wykonanie altany ogrodowej o konstrukcji drewnianej stale związanej z gruntem poprzez zakotwienie słupów w stopy fundamentowe.

1.    Posadowienie

Posadowienie wiaty na betonowych stopach fundamentowych o wymiarach 40x40x110 cm z betonu C16/20 wraz z zakotwieniem w nich słupów altany za pomocą kotew stalowych i łączeniem ukrytym.

2.    Altana

Konstrukcja drewniana z drewna klasy C24 składająca się ze słupów głównych, płatwi, krokwi, mieczy, mieczy poziomych, kleszczy górnych i dolnych, słupków podpierających. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 25° pokryty gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu. Obudowa ścian wykonana z pergoli drewnianych. Elementy drewniane poddane struganiu i szlifowaniu zabezpieczone przeciwko korozji biologicznej i antyogniowo, następnie pomalowane dwukrotnie lakierobejcą w kolorze jasny dąb.

 

 Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.

 

UWAGA: Postępowanie nie dotyczy utwardzeń terenu, zakupu i montażu kosza na śmieci oraz ławek i stołów.

 

Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

 

Wykonawca udokumentuje wykonanie jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.

 

 

1.       Max termin realizacji umowy: 3 m-ce od dnia podpisania umowy

 

2.       W cenie ofertowej należy również zawrzeć:

-      koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,

-      koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p-poż. placu budowy,

-      koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,

-      koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji, i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),

-      koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,

-      podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,

-      pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,

-      koszt inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej

 

       3. Wykonawca wykona i dostarczy na swój koszt:

- pełną dokumentację powykonawczą w formie papierowej oraz elektronicznej
   w formatach PDF na nośnikach wymiennych (a w niej atesty, aprobaty     techniczne, karty gwarancyjne, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, itp.) 

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar.pdf pdf 311.64 2023-08-02 10:50:00 Postępowanie
Projekt techniczny.7z 7z 3705.31 2023-08-02 10:50:00 Postępowanie
mapa Jasiniec.png png 1242.99 2023-08-02 10:50:00 Postępowanie
wytyczne.pdf pdf 520.19 2023-08-02 10:50:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.pdf pdf 489.84 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.doc doc 45 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja nieedytowalna.pdf pdf 445.88 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 16.74 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja nieedytowalna.pdf pdf 479.44 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 16.99 2023-08-02 10:50:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 1399.14 2023-08-02 10:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt i wykonanie altanki ogrodowej na działce nr 122 w Starym Jasińcu – fundusz sołecki - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy.pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 204