Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DzAI 282.30.23 Wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2023 14:37:00
Składania : 09-08-2023 08:00:00
Otwarcia : 09-08-2023 08:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe (ZO).doc doc 124.5 2023-07-27 14:37:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Formularz oferty.docx docx 20.73 2023-07-27 14:37:00 Postępowanie
załacznik nr 2 wykaz usług.docx docx 18.49 2023-07-27 14:37:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 19.37 2023-07-27 14:37:00 Postępowanie
Załacznik nr 4 wzór umowy.doc doc 95 2023-07-27 14:37:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe (ZO) zm.01.08.2023r..doc doc 98 2023-08-01 09:23:42 Postępowanie
Załacznik nr 3 opis przedmiotu zamówienia po zm z dn.01.08.2023r..docx docx 19.94 2023-08-01 09:23:52 Postępowanie
modyfikacja zapytania ofertowego.pdf pdf 114.39 2023-08-01 09:08:17 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 142.83 2023-08-10 15:13:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-10 15:13 ANNA RZESZOTARSKA Dzień dobry
Dotyczy postępowania na wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A na działkach o nr ewidencyjnych 1176/3 i 1174/4 będących w użyczeniu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.

W załączeniu INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-01 09:08 ANNA RZESZOTARSKA Modyfikacja treści zapytania ofertowego
na wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A na działkach o nr ewidencyjnych 1176/3 i 1174/4 będących w użyczeniu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.

Zamawiający działając na podstawie pkt I.4 Zapytania ofertowego informuje o modyfikacji treści zapytania ofertowego rozszerzając jego zakres o wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.

Jednocześnie przedłuża termin do składani ofert do 09.08.2023r.

Pismo dotyczące modyfikacji w załączeniu do wiadomości



modyfikacja zapytani [...].pdf

2023-07-27 15:17 ANNA RZESZOTARSKA Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury pod numerem 20/99,
2. Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych. Kontakt dpo@mwmskansen.pl, tel. 24 275 28 83
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
4. Mają Państwo (Pan/Pani) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, prawo wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego,
5. Dane osobowe Administrator może przekazywać podmiotom i partnerom, z którymi zawarł umowę na usługi techniczne np.: rozwijanie i utrzymanie systemów informatycznych i serwisów internetowych, z kancelariami prawniczymi, dostawcami usług pocztowych i kurierskich oraz realizacji uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa tylko, gdy wystąpią z żądaniem do Administratora powołując się na stosowną podstawę prawną,
6. Dane osobowe Administrator przetwarza przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
7. Administrator nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, a dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu w tym profilowaniu,
8. Administrator zobowiązuje się stosować odpowiednie środki techniczne i organizacyjne aby chronić zgromadzone dane.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich nieudostępnienie uniemożliwia udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
10. Analogiczny obowiązek informacyjny jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.
11. Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z osób wskazanych w pkt 10, w przypadkach, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi informacjami albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku.
12. Regulacje RODO w toku realizacji Umowy zawarte są we Wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A 1. Przedmiotem zamówienia jest na wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A, na działkach o nr ewidencyjnych 1176/3 i 1174/4 będących w użyczeniu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu w celu oceny możliwości realizacji zamierzenia inwestycyjnego polegającego na wykonaniu remontu, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania na potrzeby magazynu zbiorów muzealnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia na opracowanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków został określony w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego, tj Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym i wzorem umowy , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 oferta - 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego . 3. Do oferty należy załączyć: 1) W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający żąda:  wykazu wykonanych usług (umów) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia adekwatnych do przedmiotu zamówienia tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi (umowy) z których każda obejmowała opracowanie ekspertyzy technicznej stanu budynku/ów, sporządzonego wg Załącznika Nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załączeniem dowodów że ekspertyzy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru itp.), wystawiony(-e) przez odbiorcę(-ów) usługi(usług) – oryginał(-y) lub kopię(-e) poświadczoną(-e) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  kopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń  kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego  kopię decyzji o nadaniu tytułu rzeczoznawcy budowlanego 2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 3) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 272