Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2023 14:37:00 |
Składania : | 09-08-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 09-08-2023 08:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-10 15:13 | ANNA RZESZOTARSKA |
Dzień
dobry Dotyczy postępowania na wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A na działkach o nr ewidencyjnych 1176/3 i 1174/4 będących w użyczeniu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. W załączeniu INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-08-01 09:08 | ANNA RZESZOTARSKA |
Modyfikacja
treści
zapytania
ofertowego na wykonanie ekspertyzy (oceny) stanu technicznego budynków usługowo – magazynowego oraz garażowego położonych w Sierpcu przy Placu Kard. Stefana Wyszyńskiego 1A na działkach o nr ewidencyjnych 1176/3 i 1174/4 będących w użyczeniu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Zamawiający działając na podstawie pkt I.4 Zapytania ofertowego informuje o modyfikacji treści zapytania ofertowego rozszerzając jego zakres o wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej. Jednocześnie przedłuża termin do składani ofert do 09.08.2023r. Pismo dotyczące modyfikacji w załączeniu do wiadomości |
2023-07-27 15:17 | ANNA RZESZOTARSKA |
Klauzula
informacyjna
z
art.
13
RODO 1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury pod numerem 20/99, 2. Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych. Kontakt dpo@mwmskansen.pl, tel. 24 275 28 83 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), 4. Mają Państwo (Pan/Pani) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, prawo wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego, 5. Dane osobowe Administrator może przekazywać podmiotom i partnerom, z którymi zawarł umowę na usługi techniczne np.: rozwijanie i utrzymanie systemów informatycznych i serwisów internetowych, z kancelariami prawniczymi, dostawcami usług pocztowych i kurierskich oraz realizacji uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa tylko, gdy wystąpią z żądaniem do Administratora powołując się na stosowną podstawę prawną, 6. Dane osobowe Administrator przetwarza przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 7. Administrator nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, a dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu w tym profilowaniu, 8. Administrator zobowiązuje się stosować odpowiednie środki techniczne i organizacyjne aby chronić zgromadzone dane. 9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich nieudostępnienie uniemożliwia udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. 10. Analogiczny obowiązek informacyjny jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. 11. Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z osób wskazanych w pkt 10, w przypadkach, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi informacjami albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku. 12. Regulacje RODO w toku realizacji Umowy zawarte są we Wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego postępowania. |
Komunikaty