Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.79.2023 Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2023 14:48:00
Składania : 02-08-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. dostawy środków czystości oraz artykułów higienicznych do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 38264403.
Szczegółowe zapytanie ofertowe zawierające opis wymagań stawianych wykonawcy stanowi załącznik do postępowania.

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych do Urzędu Miejskiego w Koronowie wymienionych w załączniku nr 1-formularz ofertowy do zapytania ofertowego.

II. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

III. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

IV. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie  za pośrednictwem Platformy.

V.    Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VI.    Termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:   
do dnia 02.08.2023 r. do godz. 09:00
2.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

VIII. Pozostałe informacje
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    negocjacji;
c)    odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
2.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)  zawiera załącznik nr 3.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_2600.79 Zapytanie ofertowe środki czystości i art. higieniczne.pdf pdf 151.79 2023-07-26 14:48:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 1 formularz ofertowy środki czystości i artykuły higieniczne OR.O.2600.79.2023.docx docx 27.73 2023-07-26 14:48:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 1 formularz ofertowy środki czystości i artykuły higieniczne OR.O.2600.79.2023.pdf pdf 259.39 2023-07-26 14:48:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 2 Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 123.97 2023-07-26 14:48:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2023-07-26 14:48:00 Kryterium
SKM_C284e23071010330.pdf pdf 355.85 2023-08-09 09:34:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-09 09:34 Maja Olejnik Dziękuję za udział w postępowaniu.
Raport z wyboru ofert znajduje się w załączniku.
Pozdrawiam,
Maja Olejnik

SKM_C284e23071010330 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych do Urzędu Miejskiego w Koronowie. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 1 - stanowiącego podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 243