Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie robót budowlanych polegajacych na remoncie pomieszczenia socjalnego (pok. nr 212) zlokalizowanego na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2023 13:26:00
Składania : 07-08-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczenia socjalnego (pok. nr 212) zlokalizowanego na II piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7. 

CPV      45.00.00.00-7 Roboty budowlane

  45.43.21.11-5 Kładzenie wykładzin elastycznych

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Opis przedmiotu zamówienia – remontu pokoju socjalnego nr 212:

Ściany, sufity

- rozbiórka istniejących płytek ściennych

- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do ułożenia gipsowego tynku cienkowarstwowego,

- ułożenie tynków na powierzchni ścian i sufitów wraz z montażem listew narożnikowych,

- malowanie ścian i sufitów,

Posadzki   

- sprawdzenie i przygotowanie podłoży pod montaż płyty wiórowej na istniejącej posadzce z płytek terakotowych,  

- montaż płyty wiórowej surowej gr 20 mm jako podkładu pod wykładziny

- zgruntowanie i szpachlowanie podłoży

- docięcie arkuszy wykładziny

- klejenie wykładziny do podłoża wraz z wyobleniami naściennymi i spawanie złączy sznurem spawalniczym (wymaganym materiałem do wykonania robót jest wykładzina z tworzywa sztucznego bez warstwy izolacyjnej rulonowa - elastyczna obiektowa, wielowarstwowa z przezroczystą warstwą użytkową. Odporna na działanie mikroorganizmów (bakterii i grzybów). Klasa antypoślizgowości R-10. Klasa ścieralności T. Grubość całkowita min. 2,0 mm, grubość warstwy użytkowej min. 0,8 mm zgrzewana prętami PCV.)

- montaż listwy progowej.

Instalacja sanitarna

- demontaż zlewozmywaka, baterii oraz przepływowego ogrzewacza wody,

- wymiana podejść dopływowych do baterii oraz zmywarki wraz z montażem nowej baterii zlewozmywakowej,

- montaż podzlewozmywakowego pojemnościowego ogrzewacza wody o poj. 10 l.

Instalacja elektryczna

- montaż nowych podwójnych gniazd wtykowych wraz z ułożeniem do nich linii zasilającej w bruzdach,

- wymiana istniejących gniazd wtykowych,

Pozostałe roboty:

- lakierowanie drzwi wejściowych po uprzednim oczyszczeniu,

- wymiana opaski wokół drzwi wejściowych 

- malowanie grzejnika oraz rur CO,

2.      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia do trzech miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.   Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.     Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zabezpieczenia placu budowy, itp.,

2.     Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej i ma zawierać składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 7 sierpnia 2023 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.       O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.    Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

 

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.     Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Przedmiar robót

Załącznik nr 5 – Dokumentacja zdjęciowa




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-07-26 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 137.5 2023-07-26 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 17.67 2023-07-26 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - PRZEDMIAR ROBÓT.pdf pdf 119.17 2023-07-26 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja zdjęciowa.7z 7z 13290.48 2023-07-26 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-07-26 13:26:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-07-26 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 137.5 2023-07-26 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 17.67 2023-07-26 13:26:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie robót budowlanych polegajacych na remoncie pomieszczenia socjalnego (pok. nr 212) zlokalizowanego na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7 Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 robota budowlana Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki i termin realizaji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
3 Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie kosztorysu ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 209