Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont i adaptacja pomieszczeń Lokalnego Centrum Integracyjnego przy OSP Kołaków

Zamówienia Publiczne
Gmina Dąbrówka Oddział: Referat Inwestycji i Rozwoju
Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2023 17:18:00
Składania : 01-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 01-08-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
_SWZ.pdf pdf 1189.51 2023-07-17 17:18:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 19.83 2023-07-17 17:18:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 52.63 2023-07-17 17:18:00 Postępowanie
Oświadczenia składane z ofertą.docx docx 20.92 2023-07-17 17:18:00 Postępowanie
Sala Kołaków - przedmiar.pdf pdf 109.5 2023-07-17 17:18:00 Postępowanie
_Informacja z otwarcia ofert(1).pdf pdf 734.31 2023-08-01 14:25:59 Publiczna wiadomość
_Zawiadomienie o unieważnieniu(1).pdf pdf 745.64 2023-08-03 12:25:07 Publiczna wiadomość
_Zawiadomienie o unieważnieniu(1).pdf pdf 745.64 2023-08-03 12:26:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-03 12:26 Zamówienia Publiczne Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

_Zawiadomienie o uni [...].pdf

2023-08-03 12:25 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

_Zawiadomienie o uni [...].pdf

2023-08-01 14:25 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

_Informacja z otwarc [...].pdf

2023-08-01 10:00 Komunikat Zamawiającego 172 877,91 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 557