Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.13.2023 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim

Katarzyna Żabińska
Gmina Aleksandrów Łódzki Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2023 12:10:00
Składania : 21-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 07.07.2023.pdf pdf 84.48 2023-07-07 12:10:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe.xlsx xlsx 34.15 2023-07-07 12:10:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ - Formularz cenowy część 2 - druki akcydensowe.xlsx xlsx 348.73 2023-07-07 12:10:00 Postępowanie
SWZ sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych - powtórzone.docx docx 118.3 2023-07-07 12:10:21 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu 14.07.2023.pdf pdf 33.91 2023-07-14 11:55:59 Publiczna wiadomość
Zmieniony Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe.xlsx xlsx 34.21 2023-07-14 11:55:59 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 14.07.2023 r.docx docx 567.88 2023-07-14 11:55:59 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 18.07.2023.pdf pdf 33.78 2023-07-18 14:34:11 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ z dnia 18.07.2023 r.docx docx 576.15 2023-07-18 14:34:11 Publiczna wiadomość
Zmieniony Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe 18.07.2023.xlsx xlsx 34.23 2023-07-18 14:34:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn. 21.07.2023 r..doc doc 582 2023-07-21 14:03:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejsze - na stronę.doc doc 597.5 2023-08-04 12:38:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-04 12:38 Katarzyna Żabińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 04.08.2023

Informacja o wyborze [...].doc

2023-07-21 14:03 Katarzyna Żabińska informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

2023-07-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia kwotę 248.319,80 zł. brutto, z czego:
na część 1 zamówienia Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - kwotę 214882,00 zł. brutto
na część 2 zamówienia Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - kwotę 33.437,30 zł.
2023-07-18 14:34 Katarzyna Żabińska Zmiana SWZ z dnia 18.07.2023 r. Zmiana dot. poz. 6 zał. nr 6 do SWZ formularz cenowy dla cz. 1 zamówienia Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zmiana treści SWZ z [...].docx

Zmieniony Zał. nr 6 [...].xlsx

2023-07-14 11:55 Katarzyna Żabińska Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 14.07.2023. Przesunięcie terminu składania ofert do dnia 19.07.2023 r. do godz. 10.00

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmieniony Zał. nr 6 [...].xlsx

Wyjaśnienie treści [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460