Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.272.13.2023 „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie baz BDOT500 i GESUT”

Agnieszka Kocyła
Powiat Jarosławski
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2023 14:01:00
Składania : 14-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Powiat Jarosławski zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), którego przedmiotem usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
[0] Ogłoszenie o zamówieniu ZP.272.13.2023 Aktualizacja baz danych.pdf pdf 218.42 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[0] SWZ ZP.272.13.2023 - Aktualizacja baz danych.pdf pdf 445.13 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[1] Załącznik Nr 1.1 do SWZ ZP.272.13.2023 - Warunki techniczne dla Części nr 1.pdf pdf 120.4 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[1] Załącznik Nr 1.2 do SWZ ZP.272.13.2023 - Warunki techniczne dla Części nr 2.pdf pdf 120.26 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[2] Załączniki od Nr 2.1 do Nr 9.2 do SWZ ZP.272.13.2023 w formacie pdf..pdf pdf 696.09 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[3] Załączniki od Nr 2.1 do Nr 8 do SWZ ZP.272.13.2023 w formacie doc.zip zip 168.3 2023-07-06 14:01:00 Postępowanie
[5] Informacje z otwarcia ofert, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp - ZP.272.13.2023 - Aktualizacja baz danych.pdf pdf 125.85 2023-07-14 11:51:36 Publiczna wiadomość
[6] Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ZP.272.13.2023 - Aktualizacja baz danych.pdf pdf 172.68 2023-08-02 10:56:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-02 10:56 Agnieszka Kocyła Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ZP.272.13.2023 - Aktualizacja baz danych

[6] Informacja o wyb [...].pdf

2023-07-14 11:51 Agnieszka Kocyła Informacje z otwarcia ofert, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp - ZP.272.13.2023 - Aktualizacja baz danych

[5] Informacje z otw [...].pdf

2023-07-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 176 599,81 zł (brutto), w tym:
1) na sfinansowanie Części nr 1 zamówienia kwotę 101 600,04 zł (brutto);
2) na sfinansowanie Części nr 2 zamówienia kwotę 74 999,77 zł (brutto);

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 494