Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.2601.21.2023 Dzierżawa 39 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompleksową darmową obsługą serwisową oraz dostawą, instalacją i pełną konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych u użytkowników Urzędu Miasta Ostrołęki w zamian za opłatę wyliczoną w oparciu o liczbę wydruków stron formatu A4 i A3 wykonanych na tych urządzeniach.

Piotr Chudziaszek
Miasto Ostrołęka Oddział: Wydział Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2023 10:25:00
Składania : 13-07-2023 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 29 7654322, w godzinach: 8:00 do 15:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1680.21 2023-07-05 10:25:00 Postępowanie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 907.47 2023-07-12 11:22:11 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 2776.44 2023-07-05 10:25:00 Kryterium
Formularz Ofertowy_POPRAWIONY.doc doc 82 2023-07-12 11:21:25 Kryterium
Uniewaznienie postepowania.pdf pdf 203.66 2023-07-14 14:02:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-14 14:02 Piotr Chudziaszek Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo,
Zgodnie z pkt. 11 zapytania ofertowego informuję, że postępowanie zostaje unieważnione.

Uniewaznienie postep [...].pdf

2023-07-12 11:27 Piotr Chudziaszek Szanowni Państwo,
Z uwagi na omyłki redakcyjne w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz w Formularzu ofertowym, informujemy, że poprawione pliki zostały na nowo opublikowane. W związku z powyższym wydłużyliśmy termin składania ofert do dnia 13.07.2023, godz. 16:00.

Proszę szczegółowo zapoznać się ze zmianami w w/w dokumentach.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Z wyrazami szacunku,

Piotr Chudziaszek
2023-07-07 09:45 Piotr Chudziaszek Szanowni Państwo,

Z uwagi na dużą ilość pytań o wersję systemu Ysoft SafeQ, poniżej przekazuję informację:

YSoft SafeQ 6 Spring 2023 Release Internal build D.0.79.005

Z wyrazami szacunku,
Piotr Chudziaszek

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dzierżawa 39 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Dzierżawa 39 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompleksową darmową obsługą serwisową oraz dostawą, instalacją i pełną konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych u użytkowników Urzędu Miasta Ostrołęki w zamian za opłatę wyliczoną w oparciu o liczbę wydruków stron formatu A4 i A3 wykonanych na tych urządzeniach. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz Ofertowy_P [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych realizowana będzie przez Wykonawcę po podpisaniu umowy. 3. Dostawa i uruchomienie co najmniej 15 urządzeń wielofunkcyjnych realizowana będzie przez Wykonawcę do dnia 31.07.2023r., pozostałe urządzenia w terminie do 14.08.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wzór umowy - Akceptuję wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
5 Formularz oferty - Prosimy o dołączenie formularza oferty z pkt. 1 w formie edytowalnej celem sprawniejszego wykonania analizy oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 542