- Strona główna
- Postępowanie ID 787378
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZO/11/2023 Modernizacja pomieszczenia rejestracji na parterze budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie.
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Sierota
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-30 08:53:00
-
Składania2023-07-07 08:00:00
-
Otwarcie ofert2023-07-07 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaleca się Oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej oraz dokonania niezbednych pomiarów w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Na wizję lokalną można umówić się telefonicznie pod numerem telefonu 261 451 325. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Oferent.
Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego znajdują się w Załączniku Nr 1 - Zapytanie ofertowe. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy schemat rozdzielni znajduje się w Załączniku Nr 3 - Schemat rozdzielni.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4.
Zamawiający wskazuje, że załączone przedmiary robót mają wyłącznie chatakter informacyjny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 451 325.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-10
09:31:51
|
Paulina Sierota |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
wynik
postępowania.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?