Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ Dostawa sprzętu biurowego

Dorota Zych
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 21-06-2023 10:41:00
Placing offers : 05-07-2023 09:00:00
Offers opening : 05-07-2023 09:20:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 200.95 2023-06-21 10:41:00 Proceeding
SWZ wraz z załącznikami.7z 7z 1333.48 2023-06-21 10:41:00 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.98 2023-06-28 13:06:25 Public message
ZMIANA TREŚCI SWZ_OpenNexus.pdf pdf 182.39 2023-06-28 13:06:25 Public message
WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ_OpenNexus.pdf pdf 186.75 2023-06-29 13:12:31 Public message
Załącznik nr 1 do SWZ_formularz ofertowy_poprawiony.doc doc 118 2023-06-29 13:15:04 Public message
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT_OpenNexus.pdf pdf 140.36 2023-07-05 13:52:01 Public message
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA_OpenNexus.pdf pdf 312.77 2023-07-24 15:48:08 Public message
INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE_część I_OpenNexus.pdf pdf 255.12 2023-08-02 11:25:44 Public message

Announcements

2023-08-02 11:25 Dorota Zych Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej w CZĘŚCI I postępowania nr PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu biurowego.

INFORMACJA O PONOWNY [...].pdf

2023-07-24 15:48 Dorota Zych Informacja o rozstrzygnięciu postępowania, dotyczy postępowania nr PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ - dostawa sprzętu biurowego.

INFORMACJA O ROZSTRZ [...].pdf

2023-07-05 13:52 Dorota Zych Informacja z otwarcia ofert. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu biurowego, nr postępowania: PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-07-05 09:00 Buyer message Zamawiający, na sfinansowanie całości zamówienia ma zamiar przeznaczyć 234 430,89 zł netto, tj. 288 350,00 zł brutto, w tym:
1. części I - 152 967,48 zł netto, tj. 188 150,00 zł brutto,
2. części II - 61 138,21 zł netto, tj. 75 200,00 zł brutto,
3. części III - 20 325,20 zł netto, tj. 25 000,00 zł brutto.
2023-06-29 13:15 Dorota Zych Wyjaśnienie treści SWZ. Dotyczy postępowania nr PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ - dostawa sprzętu biurowego. Poprawiony załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.

Załącznik nr 1 do SW [...].doc

2023-06-29 13:12 Dorota Zych Wyjaśnienie treści SWZ. Dotyczy postępowania nr PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ - dostawa sprzętu biurowego.

WYJAŚNIENIE TREŚCI S [...].pdf

2023-06-28 13:06 Dorota Zych Dotyczy zmiany treści SWZ - zmiana terminu składania i otwarcia ofert, postępowanie nr PUZ-2380-041-004-041/2023/DZ, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu biurowego.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

ZMIANA TREŚCI SWZ_Op [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1114