Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/06/2023/SO Dostawy środków do odwadniania osadu dla Oczyszczalni Ścieków w Starachowicach

Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2023 11:24:00
Składania : 06-07-2023 11:30:00
Otwarcia : 06-07-2023 11:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Warunki udziału w postępowaniu:

1.     Wykonawcy ubiegający się o zamówienia publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1)      Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.

Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.

2)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie.

Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenia Wykonawcy, polegającego na wykonaniu min. dostaw środka do odwadniania osadu tożsamego z oferowanym dla min. 2 oczyszczalni ścieków w ilości min. 8.000 kg na każdego kontrahenta.

W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem przedmiotu, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów,  czy zostały lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie).

3)      Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.

4)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.

2.     W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w §29 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zobowiązani są przedłożyć:

a.     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę osobno),

b.     Odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);

3.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 lit. b - d  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszka­nia, potwierdzające odpowiednio, że:

-   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 275 03 64

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ sr do odwadniania 2023.pdf pdf 422.7 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
Zalączniknr1 formularz oferty.docx docx 24.54 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wykaz wykonanych dostaw.docx docx 16 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 oswiadczenie o spelnianii warunkow.docx docx 17.9 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 oswiadczenie o braku podstaw.docx docx 17.74 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 wzor umowy.pdf pdf 179.91 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
PROTOKÓŁ Z PRÓBY TECHNICZNEJ.docx docx 16.43 2023-06-06 11:24:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert - wybor najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 150.91 2023-07-14 10:46:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-14 10:46 Krzysztof Jurkowski Informacja z otwarcia ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty.

informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawy środków do odwadniania osadu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: • polielektrolitu proszkowego lub płynnego do odwadniania osadu przefermentowanego w oczyszczalni ścieków w Starachowicach w ilości koniecznej do odwodnienia 800 Mg/rok suchej masy. • środka antypiennego (jeżeli będzie konieczny) zapewniającego brak piany w odcieku w ilości niezbędnej do uzyskania w/w efektu dla 800 Mg/rok s.m. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Okres realizacji - 12 miesięcy. Dostawy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 549