Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-06-2023 12:09:00 |
Placing offers : | 13-06-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 13-06-2023 09:10:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
Bio Star Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bogusława IV 15, 73 – 110 Stargard, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia na "Usługę serwisową odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o." w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-30 13:16 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-06-19 13:46 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-06-13 12:05 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła informację z otwarcia ofert. |
2023-06-13 09:00 | Angelika Gajewska |
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
przedmiotowego
zamówienia
dysponuje
kwotą
na całość 393 600,00 zł gross w tym: • Część 1 – 249 690,00 zł brutto, • Część 2 – 143 910,00 zł brutto. |
2023-06-07 13:45 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania do SWZ wraz z Korektą SWZ. |
Announcements