- Main page
- Proceeding ID 776169
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
ZO/3/2023 Dostawę materiałów papierniczych i biurowych na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard w roku 2023/2024.
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Kolasińska2
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-06-05 08:23:00
-
Placing offers2023-06-12 12:00:00
-
Opening of offers2023-06-12 12:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie będzie ważne jeżeli
zostanie złożona co najmniej jedna oferta.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków
na realizację zamówienia, - zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów papierniczych, biurowych oraz
tuszy na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w
Stargardzie w roku 2023/2024, na warunkach zgodnych z załączoną umową oraz
zapytaniem. Zestawienie towaru wraz z szacowaną ilością stanowią załączniki nr
1 i 2 do zapytania. Dostawy materiałów biurowych składane będą sukcesywnie
w roku 2023/2024. Ilość podana na formularzach cenowych jest jedynie ilością
szacunkową. Dostawca nie będzie rościł od Odbiorcy realizacji dostaw w ilości
podanej na formularzu. Dostawca będzie zobowiązany do dostarczania
zamawianych artykułów papierniczych i biurowych, zgodnie z zamówieniem do
siedziby Odbiorcy przy ul. Szczecińskiej Nr 35, 73 – 110 Stargard i na
Halę OSiR przy ul. Pierwszej Brygady Nr 1, 73 – 110 Stargard, w terminie 3 dni
roboczych od otrzymania zamówienia.
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 i
2 (arkusz programu MicrosoftExcel) do zapytania ofertowego w formie
elektronicznej)
2. Wydrukowany Załącznik Nr 1 i 2, podpisany przez osoby upoważnione do
składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Pełnomocnictwo do podpisania
oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów
złożonych przez Dostawcę.
3. Podstawowe
informacje o oferencie, a w nich m.in.: dane do umowy, NIP itd.
4. Ceny
jednostkowe netto na poszczególne pozycje zawarte w zestawieniu stanowiącym
załączniki nr 1 i 2 do zapytania, wraz z podsumowaniem netto oraz brutto
całości zestawienia.
Umowa zostanie zawarta na czas określony, od dnia jej podpisania do 31.XII.2024r. - wzór umowy stanowi Załącznik Nr 3 do zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 573 23 34
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2023-06-30
14:34:22
|
Małgorzata Kolasińska2 |
Zamawiający
w
załączeniu
przesyła
wynik
zapytania
ofertowego.
.
Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?