Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAZ-Z.272.48.2023 „Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku”

Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Województwo Pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2023 09:40:00
Składania : 10-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-07-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 180.7 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
SWZ meble DAZ-Z.272.48.2023.pdf pdf 599.61 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
Załącznik w wersji edytowalnej.docx docx 72.58 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do OPZ.rar rar 1911.34 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia .pdf pdf 829.54 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
JEDZ.xml xml 91.55 2023-06-02 09:40:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytania Wykonawcy oraz Zmiana SWZ..pdf pdf 525.48 2023-06-19 10:05:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 83.28 2023-06-19 10:05:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia.pdf pdf 80.74 2023-06-21 11:08:15 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 225.27 2023-07-10 11:25:37 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 566.72 2023-07-25 12:16:12 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 128.22 2023-09-18 11:05:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-18 11:05 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-07-25 12:16 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający przekazuje Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-10 11:25 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający przekazuje informacje z otwarcia

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia przeznaczono kwotę : 319 978,35 brutto
2023-06-21 11:08 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający przekazuje, Ogłoszenie o sprostowaniu -
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Ogłoszenie o sprosto [...].pdf

2023-06-19 10:05 Departament Zamówień Publicznych i Administracji dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 132 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1710 z późn. zm.) na: „Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku”DAZ-Z.272.48.2023.
Zamawiający przekazuję w załączeniu:
- odpowiedzi na pytania Wykonawcy i informację o zmianie SWZ oraz
- Zmienione ogłoszenie o zamówieniu

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 960