Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-033-045-033/2023/AB Usługa przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich – 10 części

Adam Balicki
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 26-05-2023 14:25:00
Placing offers : 28-06-2023 09:15:00
Offers opening : 28-06-2023 09:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2023-OJS101-313156-pl-ts.pdf pdf 329.91 2023-05-26 14:25:00 Proceeding
SWZ_INTERNET.zip zip 4366.16 2023-05-26 14:25:00 Proceeding
3 - Informacja - otwarcie ofert - 20230628.pdf pdf 325.61 2023-06-28 11:46:13 Public message
Unieważnienie_ 1,3,4,5,7,8,10.pdf pdf 121.89 2023-06-30 14:59:53 Public message
Unieważnienie_2_9_.pdf pdf 302.35 2023-07-13 14:31:30 Public message
Wybór_oferty_6_web._.pdf pdf 191.32 2023-07-21 10:23:26 Public message

Announcements

2023-07-21 10:23 Adam Balicki Wrocław, dnia 21.07.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PUZ-2380-033-045-033/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772963
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy części 6 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu lubińskiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich.

Wybór_oferty_6_web._ [...].pdf

2023-07-13 14:31 Adam Balicki Wrocław, dnia 13.07.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
52-200 Karwiany, ul. Majowa 22
………………………………….………….
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
PUZ-2380-033-045-033/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772963
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu części 2 i 9 postępowania
Dotyczy części 2 i 9 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: głogowskiego oraz polkowickiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

Unieważnienie_2_9_.p [...].pdf

2023-06-30 14:59 Adam Balicki Wrocław, dnia 30.06.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
…………………………………………………
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
PUZ-2380-033-045-033/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772963
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu części 1, 3, 4, 5, 7, 8 i 10 postępowania
Dotyczy części 1, 3, 4, 5, 7, 8 i 10 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: bolesławieckiego, górowskiego, kamiennogórskiego, lubańskiego, lwóweckiego, oleśnickiego i średzkiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

Unieważnienie_ 1,3,4 [...].pdf

2023-06-28 11:46 Adam Balicki Wrocław, dnia 28.06.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
PUZ-2380-033-045-033/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: bolesławieckiego, głogowskiego, górowskiego, kamiennogórskiego, lubańskiego, lubińskiego, lwóweckiego, oleśnickiego, polkowickiego, średzkiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

3 - Informacja - otw [...].pdf

2023-06-28 09:15 Buyer message Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia: 271383,01 zł brutto. Część 1=33300,00 zł. Część 2=29280,00 zł. Część 3=7005,60 zł. Część 4=10172,40 zł. Część 5=15840,00 zł. Część 6=124278,00 zł. Część 7=14934,20 zł. Część 8=13910,80 zł. Część 9=11168,80 zł. Część 10=11493,20 zł.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 715