Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2023 15:10:00 |
Składania : | 05-06-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 05-06-2023 13:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-13 15:06 | Marcin Nitecki |
NR
SPRAWY:
ZSCKR.4.2023
Sędziejowice,
13
czerwca
2023
r. OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA Zamawiający - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, w postępowaniu prowadzonym pn. Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, nr sprawy ZSCKR.4.2023, na podstawie art. 239 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, złożonej przez ROLTOM Stanisław Tomaszewski, 98-240 Szadek, Tarnówka, ul. Kolonia A 6a. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę w wysokości 369.000,00 zł. W postępowaniu tym wpłynęły oferty: Oferta Nr 1 Tartak Olczyk sp. z o. o 29-105 Krasocin, Świdno 1 NIP 6562170880, KRS 0000183804 - cena brutto 163.098,40 PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. Oferta Nr 2 ROLTOM Stanisław Tomaszewski 98-240 Szadek, Tarnówka, ul. Kolonia A 6a NIP 8291510275 - cena brutto 157.440,00 PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. Oferta Nr 3 Tartak Grodziec sp. z o.o. ul. Młyńska 10, 62-580 Grodziec NIP 6652189624, KRS 0000013862 - cena brutto 162.360,00PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. W toku badania i oceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny ofert, w oparciu o kryteria przyjęte w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj: - cena 60 %, - doświadczenie 40 %, przy czym 1% = 1 pkt. Oferta Nr 1 " Tartak Olczyk sp. z o. o 29-105 Krasocin, Świdno 1 NIP 6562170880, KRS 0000183804 otrzymała: - cena 57,92 pkt - doświadczenie 40 pkt Razem 97,92 Oferta Nr 2 ROLTOM Stanisław Tomaszewski 98-240 Szadek, Tarnówka, ul. Kolonia A 6a NIP 8291510275 otrzymała: - cena 60 pkt - doświadczenie 40 pkt Razem 100pkt Oferta Nr 3 Tartak Grodziec sp. z o.o. ul. Młyńska 10, 62-580 Grodziec NIP 6652189624, KRS 0000013862 otrzymała: - cena 58,18 - doświadczenie 40 pkt Razem 98,18 pkt Oferta Nr 2, złożona przez Firmę ROLTOM Stanisław Tomaszewski, 98-240 Szadek, Tarnówka, ul. Kolonia A 6a, spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym, otrzymała maksymalną ilość punktów, została wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 308 ust. 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Przewodnicząca Komisji Przetargowej Justyna Kwiatkowska-Lendzion |
2023-06-05 14:38 | Marcin Nitecki |
NR
SPRAWY:
ZSCKR.4.2023
Sędziejowice,
5
czerwca
2023
r. OGŁOSZENIE INFORMUJĄCE Zamawiający - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, w postępowaniu prowadzonym pn. Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, nr sprawy ZSCKR.4.2023, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 5 czerwca 2023 r. o godzinie 13:00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę w wysokości 369.000,00 zł. W postępowaniu tym wpłynęły oferty: Oferta Nr 1 Tartak Olczyk sp. z o. o 29-105 Krasocin, Świdno 1 NIP 6562170880, KRS 0000183804 - cena brutto 163.098,40 PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. Oferta Nr 2 ROLTOM Stanisław Tomaszewski 98-240 Szadek, Tarnówka, ul. Kolonia A 6a NIP 8291510275 - cena brutto 157.440,00 PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. Oferta Nr 3 Tartak Grodziec sp. z o.o. ul. Młyńska 10, 62-580 Grodziec NIP 6652189624, KRS 0000013862 - cena brutto 162.360,00PLN - termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu gdy Zamawiający wyczerpie zamówieniami częściowymi całość zamówienia. Przewodnicząca Komisji Przetargowej Justyna Kwiatkowska-Lendzion |
2023-06-05 13:00 | Komunikat Zamawiającego |
NR
SPRAWY:
ZSCKR.4.2023
Sędziejowice,
5
czerwca
2023
r. OGŁOSZENIE INFORMUJĄCE Zamawiający - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, w postępowaniu prowadzonym pn. Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, nr sprawy ZSCKR.4.2023, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) informuje, że Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę w wysokości 369.000,00 zł. Przewodnicząca Komisji Przetargowej Justyna Kwiatkowska-Lendzion |
2023-06-01 10:43 | Marcin Nitecki |
NR
SPRAWY:
ZSCKR.4.2023
Sędziejowice,
1
czerwca
2023
r. WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym stanowi art. 275 pkt 1 ustawy PZP, pn. Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: Załącznik nr 3 do SWZ wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi - Zamawiający żąda złożenia załącznika przy składaniu ofert czy na wezwanie od Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza? Zamawiający - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, działając w oparciu o art. 284 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień: Zgodnie z zapisem pkt XI.10 SWZ do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ, sporządzone w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum; b) certyfikat jakości pelletu, DINplus lub ENplus A1, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, w języku polskim, wystawiony imiennie na Wykonawcę, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania; c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Przewodnicząca Komisji Przetargowej Justyna Kwiatkowska-Lendzion |
2023-05-31 12:17 | Marcin Nitecki |
NR
SPRAWY:
ZSCKR.4.2023
Sędziejowice,
31
maja
2023
r. WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym stanowi art. 275 pkt 1 ustawy PZP, pn. Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: 1. W dokumentach wspomniane jest, iż miesięcznie w okresie zimy odbywać ma się około 3 dostaw, w innych miesiącach po 2, a sumaryczna wartość zamówienia to jedynie 80t? Z drugiej strony dokumenty wskazują, iż max. jednorazowa dostawa może wynosić 15t. Idąc tym torem, 5 dostaw zapewni praktycznie 80t. Proszę o wyjaśnienie rozbieżności. 2. Jaka jest minimalna ilość zamawianego towaru jednorazowo w tonach? Zamawiający - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, działając w oparciu o art. 284 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień: Ad.1. - Zgodnie z zapisami zawartymi w pkt V SWZ, szacowana ilość dostawy pelletu wynosi 80 ton. Ilość ta stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. - Zamawiający przewiduje prawo opcji - stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zwiększenie przewidywanej ilości dostawy pelletu będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20% w stosunku do ilości zamówienia podstawowego. - Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). - Dostawy muszą być realizowane sukcesywnie, średnio 2-3 dostawy miesięcznie w okresie grzewczym, w pozostałym okresie 1-2 dostawy miesięcznie. Ad.2. - Zamawiany pellet nie jest workowany, wobec tego minimalna ilość jednorazowej dostawy oczekiwana przez Zamawiającego wynosi 7 ton. Przewodnicząca Komisji Przetargowej Justyna Kwiatkowska-Lendzion |
Komunikaty