Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FI.271.11.2023 „Remont ul. Kościelnej w Kożuchowie”.

Dorota Greń
Gmina Kożuchów
Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 14:05:00
Składania : 07-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 07-06-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 163.42 2023-05-23 14:05:00 Postępowanie
SWZ - ul. Kościelna-sig.pdf pdf 851.47 2023-05-23 14:05:00 Postępowanie
załacznik nr 1 do SWZ - dokumentacja projektowa.zip zip 21574.82 2023-05-23 14:05:00 Postępowanie
Załączniki nr 2,3,4,5,6,7 i 8 do SWZ w wersji edytowalnej.docx docx 36.93 2023-05-23 14:05:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert FI.271.11.2023-sig.pdf pdf 359.52 2023-06-07 12:56:35 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępownia FI.271.11.2023-sig.pdf pdf 386.34 2023-06-07 14:00:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-07 14:01 Dorota Greń Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3) PZP
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3) PZP Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to 430 000,00 zł brutto, natomiast cena jedynej oferty jaką zamawiający otrzymał w przedmiotowym
postępowaniu wynosi: 805 960,61 zł brutto.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-06-07 12:56 Dorota Greń W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-07 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:
430 000,00 zł brutto (słownie: czterysta trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 415