Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.11.2023 Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 22-05-2023 17:31:00
Składania : 30-05-2023 15:00:00
Otwarcia : 30-05-2023 18:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  Główny kod CPV:  15112000-6 Drób

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.

Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.

W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte w:

a) ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy,

b) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1688 tj. ze zm.),

c) ustawie z dnia 16.12.2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2023 r. poz. 872 tj.),

d) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 10.03.1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy uboju zwierząt i przetwórstwie mięsa (Dz. U. z 1999 r. nr 25, poz. 226),

e) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 29 tj. ze zm.).

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.6 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
SWZ dostawa drobiu-sig-1.pdf pdf 1664.26 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 48 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.07 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.31 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne dla dostawy drobiu.doc doc 167 2023-05-22 17:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 129.08 2023-05-22 17:31:00 Kryterium
Załącznik nr 1a do SWZ - Formularz cenowy.xls xls 40 2023-05-22 17:31:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.92 2023-05-22 17:31:00 Kryterium
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 52.02 2023-08-06 19:55:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-06 19:55 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-30 20:27 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

Art. 222. [Termin otwarcia ofert]
ust. 5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
pkt. 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
pkt. 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT WPŁYNĘŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY:

Oferta nr 1
Wykonawca: PPHU „JOHN” PAWEŁ JOHN
GROTNIKI, UL. ŹRÓDLANA 5
64-140 WŁOSZAKOWICE
Cena ogółem: 255.135,00 zł netto / 267.891,75 zł brutto


Sporządziła: Elżbieta Kinal.


2023-05-30 15:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 125.060,27 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 1a do S [...].xls

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246