Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-029-029-029/2023/AB Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy na zasadach określonych Prawem energetycznym

Adam Balicki
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 19-05-2023 12:14:00
Placing offers : 15-06-2023 09:15:00
Offers opening : 15-06-2023 09:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2023-OJS096-295811-pl-ts.pdf pdf 253.89 2023-05-19 12:14:00 Proceeding
SWZ_WWW.zip zip 2096.21 2023-05-19 12:14:00 Proceeding
2 Informacja_otwarcie_ofert - 2023-06-15_.pdf pdf 285.21 2023-06-15 10:26:02 Public message
2 UNIEWAŻNIENIE 1-4_.pdf pdf 306.57 2023-06-15 15:19:18 Public message

Announcements

2023-06-15 15:19 Adam Balicki Wrocław, dnia 15.06.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
…………………………………………………
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
PUZ-2380-029-029-029/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769487
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu części 1 – 4 postępowania
Dotyczy części 1 – 4 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Kompleksową dostawę energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy na zasadach określonych Prawem energetycznym; numer referencyjny postępowania PUZ-2380-029-029-029/2023/AB

2 UNIEWAŻNIENIE 1-4_ [...].pdf

2023-06-15 10:26 Adam Balicki Wrocław, dnia 15.06.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
PUZ-2380-029-029-029/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Kompleksową dostawę energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy na zasadach określonych Prawem energetycznym, numer referencyjny postępowania PUZ-2380-029-029-029/2023/AB.

2 Informacja_otwarci [...].pdf

2023-06-15 09:15 Buyer message Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia: 4 335 771,62 zł brutto: Część 1 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) = 3 053 861,43 zł. Część 2 zamówienia: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) = 601 520,84 zł. Część 3 zamówienia: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) = 422 837,03 zł. Część 4 zamówienia: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) = 257 552,32 zł.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 578