Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP 7/2023 Usługa serwisowa odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.

Angelika Gajewska
Bio Star Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2023 08:58:00
Składania : 31-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-05-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Bio Star Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bogusława IV 15, 73 – 110 Stargard, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia na "Usługę serwisową odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o." w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 



w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Usługa najmu i serwisu odzieży-sig.pdf pdf 876.66 2023-05-19 08:58:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 180.46 2023-05-19 08:58:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi do SWZ-sig.pdf pdf 338.23 2023-05-24 11:21:44 Publiczna wiadomość
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 35.51 2023-05-24 11:22:39 Publiczna wiadomość
SWZ Usługa najmu i serwisu odzieży- ZMIANA -sig.pdf pdf 876.65 2023-05-24 11:23:24 Publiczna wiadomość
SWZ Usługa najmu i serwisu odzieży- ZMIANA-sig.pdf pdf 1543.16 2023-05-26 12:01:22 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.-sig.pdf pdf 384.68 2023-05-31 14:18:03 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania ZP 7-sig.pdf pdf 350.73 2023-06-02 08:28:33 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania..pdf pdf 73.59 2023-06-02 11:42:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-02 11:42 Angelika Gajewska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-06-02 08:28 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła informacje o unieważnieniu postępowania.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-05-31 14:18 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia dysponuje kwotą na całość 430 500,00 zł brutto. Część 1 - 344 400,00 zł brutto, Część 2 - 86 100,00 zł brutto
2023-05-26 12:01 Angelika Gajewska Zmiana SWZ.

SWZ Usługa najmu i s [...].pdf

2023-05-24 11:23 Angelika Gajewska Zmiana SWZ.

SWZ Usługa najmu i s [...].pdf

2023-05-24 11:22 Angelika Gajewska Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

Zmiana ogłoszenia o [...].pdf

2023-05-24 11:21 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania do SWZ.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 415