Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2023 20:35:00 |
Składania : | 01-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-06-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1. Nazwa postępowania:
„Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.
UWAGA: ZMIANA TERMINÓW
Termin składania ofert: 2023-06-01 10:00
Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30
Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: 30 czerwca 2023 roku.
Termin związania ofertą: do 2023-06-30
2. Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
71355000-1 Usługi pomiarowe
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Adres inwestycji:
Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w Lądku Zdrój.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- przeprowadzenie robót/prac instalacyjnych, montażowych całego systemu sygnalizacji pożarowej;
- wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z zaprawieniem wykonanych bruzd i przebić oraz odtworzeniem tynku;
- wykonanie robót, usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę przy użyciu własnych materiałów i urządzeń, nośników energii, w szczególności wszystkich elementów nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru;
- wykonanie koniecznych aktualizacji dokumentacji merytorycznej, sporządzenie SWIOR-u dla niniejszego zadania;
- wykonanie prób montażowych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru;
- sprawdzenie i uruchomienie całego systemu, przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - pendrive.
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowego użytkowania systemu;
- wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru oraz dokumentowanie wyników tych przeglądów;
- zakres zamówienia obejmuje również dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów pozwalających prawidłowo wykonać oraz odebrać i użytkować przedmiot zamówienia;
- wszystkie roboty/prace mają być wykonywane/wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do rzetelnej realizacji zamówienia.
Roboty budowlane, prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, POMOCNICZYM przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i z Zamawiającym.
Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, stanowiących elementy nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Dokumentacji merytorycznej (m.in. projekt techniczny, wykonawczy);
2) Pomocniczym przedmiarze robót.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.
4. Zamawiający informuje, że równolegle w trakcie realizacji niniejszego zamówienia prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”. Szczegóły związane z powyższym zadaniem dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/741809.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót/prac z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót/prac do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót/prac, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu oraz z pracami dotyczącymi przebudowy balkonów na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do trzech (3)- miesięcy od dnia przekazania placu budowy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-30 08:57 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2023-06-01 12:06 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-06-01 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 300.000,00 zł. |
2023-05-29 19:04 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania wraz z załącznikami. |
2023-05-23 19:23 | Elżbieta Kinal |
UWAGA:
Zmiana
terminów: Termin składania ofert: 2023-06-01 10:00 Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30 Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: 30 czerwca 2023 roku. Termin związania ofertą: do 2023-06-30 |
Komunikaty