Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.4.2023 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych

Awatar Pracownika
Gmina Dziwnów
Gmina Dziwnów
Termin:
Zamieszczenia : 04-05-2023 10:20:00
Składania : 22-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 22-05-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu sig.pdf pdf 137.83 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
SWZ sig.pdf pdf 487.8 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 2 - formularz ofertowy.doc doc 66 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 3 - oświadczenie z spełenienie warunków i braku postaw wykluczenia.doc doc 46.5 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 4 - zobowiązanie do oddania zasobów.doc doc 34.5 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 5 - grupa kapitałowa.doc doc 51 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 6 - wykaz osób.doc doc 120 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 8 - projekt umowy.pdf pdf 307.09 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Zał 1 - Projekt.zip zip 8296.13 2023-05-04 10:20:00 Postępowanie
Projekt sanitarna.zip zip 338.49 2023-05-09 07:53:44 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert sig.pdf pdf 184.53 2023-05-22 12:49:59 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania sig.pdf pdf 172.67 2023-05-23 13:05:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie sig.pdf pdf 117.72 2023-05-23 13:59:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-23 13:59 Gmina Dziwnów Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WZP.271.4.2023 pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych”:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 22.05.2023 r. do godziny 10:00, została złożona 1 oferta na realizację zamówienia.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż cena tej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości.
Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-23 13:05 Gmina Dziwnów ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WZP.271.4.2023 pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych”:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 22.05.2023 r. do godziny 10:00, została złożona 1 oferta na realizację zamówienia.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż cena tej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości.
Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-05-22 12:49 Gmina Dziwnów INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych”
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że:
w dniu 22.05.2023 r. o godzinie 10:30 komisja przetargowa w składzie: Anna Korwin-Szymanowska, Klaudia Zaręba, Agnieszka Skotni dokonała otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 22.05.2023 r. do godz. 10:00 zostały złożona jedna oferta przez Wykonawcę:
1. MULTIDOM Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Chłopickiego 8, 71-204 Szczecin
Kwota netto: 227500,00 zł,
(słownie: dwieście dwadzieścia siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)
Kwota brutto: 279 825,00 zł
(słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset dwadzieścia pięć złotych 00/100)
Gwarancja: 60 miesięcy

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (DZ. U.2022 poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 220 000,00 zł brutto (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych brutto 00/100).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 473