- Strona główna
- Postępowanie ID 759948
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZD 417/17/2023 Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD Świecie
Wystawiający
-
UżytkownikDariusz Żmich
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-04-27 08:41:00
-
Składania2023-05-08 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-08 09:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD Świecie. (odtworzenie istniejącego oznakowania). Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają załączniki do niniejszego zapytania: formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, SST stanowiąca załącznik nr 2, oraz Klauzula informacyjna Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu stanowiąca załącznik nr 3.
Zamawiający wymaga wykonania oznakowania poziomego:
- cienkowarstwowego - znakowanie farbami akrylowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych, powierzchnia do malowania cienkowarstwowo – 5 000 m2. Powierzchnia do malowania znajduje się w przeważającej części w m. Świecie. Zamawiający wyznaczy pozostałe miejsca znajdujące się na terenie Powiatu Świeckiego po podpisaniu umowy.
Rozliczenie obmiarowe. Zamawiający informuje o możliwości rozszerzenia zamówienia.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ukończył z należytą starannością co najmniej jedno (1) zamówienia polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg publicznych o łącznej powierzchni minimum 3 000 m2 w technologii cienkowarstwowej lub grubowarstwowej. Do oferty należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Ofertę należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/csw poprzez formularz elektroniczny. Do oferty należy dołączyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Pliki dołączane należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub elektronicznym podpisem osobistym. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 maja 2023 r. do godz. 9:00 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 maja 2023 r. o godz. 9:15 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert. 4) Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. 5) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: - wykonawcach, którzy złożyli oferty; - cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 6) Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na platformazakupowa.pl w sekcji ,,Komunikaty”
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-11
09:08:39
|
Dariusz Żmich |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2023-05-10
12:27:43
|
Dariusz Żmich |
Informacja
z
otwarcia
ofert
dodatkowych
Załączniki |
2023-05-08
11:26:43
|
Dariusz Żmich |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-05-08
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to: 90 000,00 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?