Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-04-2023 15:23:00 |
Placing offers : | 09-05-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 09-05-2023 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i Wymogi Dotyczące Wykonawcy do usługi
utrzymania czystości i obsługi wypożyczalni sprzętu wodnego na terenie obiektu
rekreacyjnego „Błękitna Laguna"
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - obsługa wypożyczalni sprzętu wodnego
I. Zamówienie prowadzenie punktu wypożyczalni sprzętów wodnych: pilnowanie przestrzegania regulaminu wypożyczalni przez użytkowników, pobieranie opłat, sporządzanie raportu dobowego z kas fiskalnych w każdym dniu sprzedaży i raportu miesięcznego w ostatnim dniu miesiąca, wpłata utargu miesięcznego Zamawiającemu raz w miesiącu oraz przekazywanie raportów dobowych raz w tygodniu). Aktualny regulamin wypożyczalni sprzętu wodnego stanowi załącznik nr 4; 2.
Wykonawcy zostanie wydany na podstawie protokołu przekazania następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: • klucze do wypożyczalni sprzętu wodnego, • sprzęt wodny (4 kajaki, 3 rowery wodne, 24 kamizelki); • kasa fiskalna Zamawiający zastrzega pn1wo do nieistotnych zmian regulaminów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia i udostępniania równolegle płatnie własnego sprzętu wodnego (maksymalnie: 15 kajaków i 3 rowerki wodne) przez Wykonawcę. Wypożyczenie sprzętu wstawionego prywatnie przez Wykonawcę musi odbywać się na zasadach identycznych jak wynajem sprzętu Zamawiającego, pobieranie opłat dokumentowanie, zafiskalizowanie pobieranych opłat musi odbywać się za pomocą kasy fiskalnej Wykonawcy. Zamawiający narzuca utrzymanie opłaty za wynajem w co najmniej 10% większych stawkach jak cennik za wynajem sprzętu Zamawiającego. Za wynajem wstawionego sprzętu wodnego Wykonawca zgodnie z cennikiem wynajmu swojego sprzętu, za każdy najem usiści 50% pobranej kwoty na rzecz Zamawiającego. Należna wartość pobranej opłaty przysługująca SISK sp. z o.o. zostanie wpłacona wraz z utargiem na konto Zamawiającego
Termin świadczenia Usługi
4. Przedmiot umowy świadczony będzie na kąpielisku w Siechnicach przy ul. Sportowej 10, od poniedziałku
do niedzieli oraz w święta, od dnia 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 r., nie dłużej niż 10 godzin dziennie
aktualnie w godzinach I 0:00-19:00, przez pracownika zatrudnionego przez Wykonawcę.
C. Podstawowe obowiązki pracownika wypożyczalni
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi obsługi wypożyczalni sprzętu wodnego w Siechnicach
przy ul. Sportowej I O w zakresie:
• ciągłego dozorowania powierzonego mienia sprzętu wodnego oraz jego wynajmowaniu
przestrzegania regulaminu korzystania z wypożyczalni,
• zarządzania i organizowanie wynajmu w sposób umożliwiający korzystanie jak największej ilości
użytkowników;
• stałej i aktywnej obecności co najmniej jednego pracownika w godzinach świadczenia usługi tj.:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-09 12:57 | Krzysztof Maj | Poprawiony skan Protokołu z otwarcia ofert |
2023-05-09 12:27 | Krzysztof Maj | Protokół z otwarcia ofert |
2023-05-09 10:00 | Buyer message | Przyjęto szacowaną wartość zamówienia w kwocie 68.250,62 zł brutto. |
2023-04-26 12:38 | Krzysztof Maj |
Zamawiający
z
uwagi
omyłkę
w
załączonym
formularzu
ofertowym,
załącza
poprawny
formularz
ofertowy
uwzględniający
punkt
nr
2
w
którym
to
Oferent
zaznacza
odpowiednio
jeden
z
wariantów
wstawianego
dodatkowego
sprzętu
-
ATRAKCYJNOŚĆ
OFERTY. |
Announcements