Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-04-2023 14:33:00 |
Placing offers : | 09-05-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 09-05-2023 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Opis
Przedmiotu zamówienia i wymagania wobec Wykonawcy
1.Zamówienie dotyczy usługi ratownictwa wodnego na kąpielisku „Błękitna Laguna”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.
Zamówienie składa się z 2 usług świadczonych na jednym
obiekcie:
1.1.
przeprowadzenie w granicach kąpieliska Błękitna Laguna analizy
zagrożeń o której mowa w art. 4 ust 1 ustawy o bezpieczeństwie osób
przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr
208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie i
stałe pełnienie nadzoru w tym zakresie;
1.2.
wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego realizowane
na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach
wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. oraz aktów prawnych wydanych na jej
podstawie. Aktualny regulamin kąpieliska stanowi Załącznik nr 3;
2.
Wykonawcy zostanie wydany na podstawie protokołu przekazania
następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia:
●
klucze do garażu stanowiącego podręczny magazyn sprzętu,
●
przepustki wjazdowe na teren rekreacyjny wraz z przyległym
kąpieliskiem na którym świadczona będzie usługa ratownictwa wodnego,
●
klucze do zabezpieczenia na drodze wjazdowej na teren
kąpieliska,
3.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
lub umowy cywilnoprawnej przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
wskazane czynności: ratownictwa
wodnego.
3.1.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest
do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez
Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zawarcia umowy przez osoby wykonujące wskazane w punkcie 3 czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
●
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia
spełniania wymogów i dokonywania ich oceny,
●
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania wymogów,
●
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4.
Z tytułu każdorazowego niespełnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zawarcia umowy z
osobami wykonującymi wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający
przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w
wysokości 5% wartości zamówienia.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych
przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innych umów
cywilnoprawnych traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 3
czynności.
5.
Zamawiający zastrzega prawo do nieistotnych zmian
regulaminów.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-09 12:55 | Krzysztof Maj | Protokół z otwarcia ofert. |
2023-05-09 12:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć na powyższe zamówienie kwotę 89.101,04 zł brutto. |
Announcements