Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SISK Z.9.2023 Usługa ratownictwa wodnego na kąpielisku „Błękitna Laguna”

Deadlines:
Published : 25-04-2023 14:33:00
Placing offers : 09-05-2023 12:00:00
Offers opening : 09-05-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Opis Przedmiotu zamówienia i wymagania wobec Wykonawcy

1.Zamówienie dotyczy usługi ratownictwa wodnego na kąpielisku „Błękitna Laguna”.          

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1.              Zamówienie składa się z 2 usług świadczonych na jednym obiekcie:

1.1.         przeprowadzenie w granicach kąpieliska Błękitna Laguna analizy zagrożeń o której mowa w art. 4 ust 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie i stałe pełnienie nadzoru w tym zakresie;

1.2.         wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie. Aktualny regulamin kąpieliska stanowi Załącznik nr 3;

2.              Wykonawcy zostanie wydany na podstawie protokołu przekazania następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia:

               klucze do garażu stanowiącego podręczny magazyn sprzętu,

               przepustki wjazdowe na teren rekreacyjny wraz z przyległym kąpieliskiem na którym świadczona będzie usługa ratownictwa wodnego,

               klucze do zabezpieczenia na drodze wjazdowej na teren kąpieliska,

3.              Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności: ratownictwa wodnego.

3.1.         W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zawarcia umowy przez osoby  wykonujące wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

               żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny,

               żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów,

               przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

4.              Z tytułu każdorazowego niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zawarcia umowy z  osobami wykonującymi wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5% wartości zamówienia. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innych umów cywilnoprawnych traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności.

5.              Zamawiający zastrzega prawo do nieistotnych zmian regulaminów. 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ _SISK.Z.9.2023 - usługi ratowników.pdf pdf 2813.31 2023-04-25 14:33:00 Proceeding
Załączniki do SWZ + Formularz ofertowy - ratownicy 2023.docx docx 15.52 2023-04-25 14:33:00 Criterion
Protokół z otwarcia ofert SISK Z.9.2023.pdf pdf 123.55 2023-05-09 12:55:21 Public message

Announcements

2023-05-09 12:55 Krzysztof Maj Protokół z otwarcia ofert.

Protokół z otwarcia [...].pdf

2023-05-09 12:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na powyższe zamówienie kwotę 89.101,04 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena łączna usługi 1. Oferuje(my) wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Specyfikacją Warunków Zamówienia, za cenę łączną 1 service Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna Sp. z o.o.
Jana Pawła II
55-011, Siechnice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załączniki do SWZ + [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Stawka za jeden dzień ( 1/92 łącznej usługi)) - Koszt jedno dniowej obsługi obliczony jako 1/92 łącznej oferowanej stawki wynosi. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 343