Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSR.271.17.2023 Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 6 części/rejonów.

Referat ds. zamówień publicznych
Gmina Miasto Pruszków
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2023 13:19:00
Składania : 29-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-05-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WSR.271.17.2023 - JEDZ.zip zip 1682.87 2023-04-21 13:19:00 Postępowanie
WSR.271.17.2023 - ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 213.14 2023-04-21 13:19:00 Postępowanie
WSR.271.17.2023 - SWZ z zalacznikami.zip zip 1346.94 2023-04-21 13:19:00 Postępowanie
WSR.271.5.17.2023 - informacja o wyborze.pdf pdf 390.46 2023-06-14 13:13:51 Publiczna wiadomość
WSR.271.5.17.2023 - Informacja o uniewaznieniu postepowania.pdf pdf 233.79 2023-06-15 15:11:33 Publiczna wiadomość
WSR.271.4.17.2023 (135) - pytania i odpowiedzi 20230505.pdf pdf 303.48 2023-05-05 10:00:54 Publiczna wiadomość
WSR.271.4.17.2023 (139) - pyt i odp, zmiana terminu składania ofert.zip zip 487.08 2023-05-17 10:06:04 Publiczna wiadomość
WSR.271.17.2023 - informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 378.76 2023-05-29 10:44:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-15 15:11 Referat ds. zamówień publicznych WSR.271.5.17.2023 - informacja o unieważnieniu postępowania - część 3

WSR.271.5.17.2023 - [...].pdf

2023-06-14 13:13 Referat ds. zamówień publicznych WSR.271.5.17.2023 - informacja o wyborze oferty - część 1, 2 ,4, 5, 6.

WSR.271.5.17.2023 - [...].pdf

2023-05-29 10:44 Referat ds. zamówień publicznych WSR.271.17.2023 - informacja z otwarcia ofert

WSR.271.17.2023 - in [...].pdf

2023-05-29 09:23 Referat ds. zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznacza kwotę brutto:

rejon 1 w 2023 361 500,00 zł w 2024 754 000,00 zł
rejon 2 w 2023 332 000,00 zł w 2024 724 000,00 zł
rejon 3 w 2023 340 600,00 zł w 2024 741 400,00 zł
rejon 4 w 2023 194 000,00 zł w 2024 430 000,00 zł
rejon 5 w 2023 415 200,00 zł w 2024 890 400,00 zł
rejon 6 w 2023 380 500,00 zł w 2024 803 180,00 zł
2023-05-17 10:06 Referat ds. zamówień publicznych WSR.271.17.2023 - zmiana terminu składania ofert, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, pytania i odpowiedzi
UWAGA! - wykonawcy składają oferty na skorygowanym formularzu oferty - dołączony do niniejszej wiadomości

WSR.271.4.17.2023 (1 [...].zip

2023-05-05 10:00 Referat ds. zamówień publicznych WSR.271.4.17.2023 (135) - pytania i odpowiedzi 20230505

WSR.271.4.17.2023 (1 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1071