- Strona główna
- Postępowanie ID 748609
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PUZ-2380-013-042-013/2023/AB Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w rejonie jeleniogórskim w: Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze, Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendzie Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim, Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Balicki
-
Organizacja
-
OddziałSekcja do spraw Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-31 11:31:00
-
Składania2023-04-28 09:25:00
-
Otwarcie ofert2023-04-28 09:40:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-06
15:19:52
|
Adam Balicki |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Dotyczy części 1 postępowania o udzielenie zamówienia na: Świadczenie usług przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla osób zatrzymanych w PdOZ w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze w ilości 3337 norm dobowych w okresie trwania umowy; numer referencyjny postępowania PUZ-2380-013-042-013/2023/AB Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; zwana dalej: ustawa Pzp), Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączniki |
2023-05-18
14:51:54
|
Adam Balicki |
Wrocław,
dnia
18.05.2023
r. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław ………………………………….…………. (nazwa i adres Zamawiającego) "JUNIWERSAL" P.P.H.U. S.C. A.JUNCEWICZ, J.JUNCEWICZ, A.KULCZYCKA ul. Zgorzelecka 51, 59 800 Lubań ………………………………….…………. (Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu) PUZ-2380-013-042-013/2023/AB (nr referencyjny postępowania) https://platformazakupowa.pl/transakcja/748609 (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zawiadomienie o unieważnieniu Dotyczy części 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; zwana dalej: ustawy Pzp), którego przedmiotem jest: świadczenie usług przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zatrzymanych w PdOZ w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu w ilości 1493 norm dobowych w okresie trwania umowy; numer referencyjny postępowania PUZ-2380-013-042-013/2023/AB Załączniki |
2023-05-17
10:08:55
|
Adam Balicki |
Wrocław,
dnia
17.05.2023
r. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław (nazwa i adres Zamawiającego) ………………………………….…………. (Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu) PUZ-2380-013-042-013/2023/AB (nr referencyjny postępowania) https://platformazakupowa.pl/transakcja/748609 (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zawiadomienie o unieważnieniu Dotyczy części 5 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; zwana dalej: ustawy Pzp), którego przedmiotem jest: świadczenie usług przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zatrzymanych w PdOZ w Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu w ilości 1749 norm dobowych w okresie trwania umowy; numer referencyjny postępowania PUZ-2380-013-042-013/2023/AB Załączniki |
2023-05-10
16:26:06
|
Adam Balicki |
Wrocław,
dnia
10.05.2023
r. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław (nazwa i adres Zamawiającego) ………………………………………………… (Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu) PUZ-2380-013-042-013/2023/AB (nr referencyjny postępowania) https://platformazakupowa.pl/transakcja/748609 (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zawiadomienie o unieważnieniu części 2 i 4 postępowania Dotyczy części 2 i 4 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; zwana dalej: uPzp), którego przedmiotem jest: Świadczenie usług przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dla zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze oraz w Komendzie Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim; numer referencyjny postępowania PUZ-2380-013-042-013/2023/AB Załączniki |
2023-04-28
13:01:24
|
Adam Balicki |
Wrocław,
dnia
28.04.2023
r. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław (nazwa i adres Zamawiającego) WSZYSCY ZAINTERESOWANI PUZ-2380-013-042-013/2023/AB (nr referencyjny postępowania) INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm., t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; zwana dalej: uPzp), którego przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w rejonie jeleniogórskim w: Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze, Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendzie Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim, Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu, numer referencyjny postępowania PUZ-2380-013-042-013/2023/AB. Załączniki |
2023-04-28
09:25:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia: 520 340,06 zł brutto, w tym na Komendę Miejską Policji w Jeleniej Górze (część1) - 143 491,00 zł brutto, na Komendą Powiatową Policji w Kamiennej Górze (część 2) - 30 052,00 zł brutto, na Komendą Powiatową Policji w Lubaniu (część 3) - 192 850,81 zł brutto, na Komendą Powiatową Policji w Lwówku Śląskim (część 4) - 66 933,50 zł brutto, na Komendą Powiatową Policji w Zgorzelcu (część 5)- 87 012,75 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?