Proceeding: SISK Z.8.2023 Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych i będących własnością Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.

Deadlines:
Published : 22-03-2023 13:54:00
Placing offers: 30-03-2023 12:00:00
Procedure: Wstępne ogłoszenie informacyjne
Type: Service

Requirements and specifications

1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych i będących własnością Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z nomenklaturą.

1.     Zakres zamówienia obejmuje wykonanie okresowych kontroli technicznych i oceny przydatności do użytkowania obiektów zarządzanych lub będących własnością SISK, zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.).

2.     Wykonawca jest zobowiązany dokonać kontroli dokumentacji obiektów i na jej podstawie ocenić wymóg wykonania odpowiedniego zakresu kontroli z uwzględnieniem:

a)     wykonanie kontroli co najmniej raz na 5 lat, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b)    wykonanie rocznej kontroli obiektów zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c)     wykonanie co najmniej 2 razy w roku, w terminach do 31 maja oraz 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2 000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1 000 m2 kontroli obiektów zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), na obiektach użyteczności publicznej o powierzchni, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Wykonywane przeglądy powinny zawierać również informację i ocenę stanu technicznego elementów estetyki obiektu jak i otoczenia, w szczególności z uwzględnieniem:

·      elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,

·      instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

d)       wykonanie kosztorysów inwestorskich prac remontowych zgodnie z wykonanym przeglądem technicznym.

e)       świadczył usługi doradztwa i analizy dokumentów dotyczących obiektów budowlanych objętych powyższym postępowaniem w aspekcie przepisów Prawa budowlanego.

3.     Zamówienie będzie realizowane zgodnie z aktualną sytuacją i koniecznym względem przepisów wymaganiem wykonania przeglądów, na obiektach zarządzanych lub będących własnością Spółki, w skład których wchodzą następujące obiekty:

·       hala sportowa o powierzchni dachu powyżej 1.000 m2,

·       budynek Administracji Publicznej o powierzchni powyżej 2.000 m2,

·       3 obiekty o charakterze indywidualnym,

4.     Dokładny wykaz adresów obiektów, na których będzie realizowany przedmiot Zamówienia stanowi Załącznik nr 1.

5.     Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia.

6.     Usługi będą wykonywane na obiektach użytkowanych. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego oraz zasad BHP.

7.     Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac.

8.     Termin wykonania zamówienia:

·         rozpoczęcie prac w przeciągu 1 miesiąca od daty zlecenia;

·         w okresie 6 miesięcy od ostatnio wykonanego przeglądu;

Wykonawca w przypadku konieczności wykonania przeglądu o którym mowa w ust. II pkt. 3. lit. a, ma obowiązek zachowania ciągłości okresu przeglądów,

9.     Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego.

Szczegółowe wytyczne do przeglądów budowlanych okresowych 5-cio letnich, rocznych i półrocznych

Zakres przeglądu winien obejmować wg ust. II pkt 4, dodatkowo:

1.     elementy budynku, budowli i instalacje narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

2.     instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska.

3.     sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego,

4.     estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia wraz z zielenią i urządzeniami rekreacyjnymi,

Przeglądem należy objąć:

1)    zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementy ścian zewnętrznych (attyka, filary, gzymsy), balustrady, loggie i balkony, tarasy, piwnice, fundamenty, chodniki, opaski wokół budynku, placów, małą architekturę, itp.,

2)    urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku,

3)    elementy do odwodnienia budynku oraz obróbki blacharskie, elementów umożliwiających wejście na dach, mocowań zabezpieczeń przy pracach na wysokości, itp.

4)    pokrycia dachowe,

5)    instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,

6)    elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku,

7)    przejścia przyłączy instalacyjnych budynku,

8)    inne elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,

9)    otoczenie budynku,

Głównym celem przeglądu ma być stwierdzenie czy ww. elementy budynku mogą powodować zagrożenie dla:

1.     bezpieczeństwa użytkowania,

2.     bezpieczeństwa konstrukcji,

3.     bezpieczeństwa pożarowego,

Zawartość dokumentacji technicznej:

Wykonawca przekaże protokoły przeglądów technicznych w następującej formie:

Dla przeglądów budowlanych

1.       Protokoły przeglądów technicznych wraz z dokumentacją fotograficzną,

2.       Wersję elektroniczną protokołów z przeglądów technicznych, rocznych i półrocznych,

3.       Kosztorys inwestorski prac remontowych zgodnie z wykonanym przeglądem technicznym.

Protokoły powinny być przekazane Zamawiającemu w formie „papierowej” oraz elektronicznej (PDF i WORD).

Protokoły należy przekazać osobno dla każdego z budynków:

- protokoły przeglądu technicznego budynków - rocznego i półrocznego w formie papierowej - 2 szt. na każdy obiekt,

- wersję elektroniczną protokołów wszystkich przeglądów technicznych budynków na płycie CD – 1 szt.

Protokoły sporządzone w wyniku okresowych przeglądów budowlanych stanu technicznego budynku winny zawierać określenie:

1.       stanu technicznego elementów budynku objętych przeglądem,

2.        zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania wynikających z przeprowadzonego przeglądu, z rozbiciem na poszczególne elementy budynku z oceną techniczną elementu, określeniem % zużycia oraz określeniem stopnia pilności naprawy (przedstawienie zestawienia w formie tabeli),

3.       wnioski, uwagi i zalecenia,

4.       dokumentacja fotograficzna każdej nieprawidłowości wraz z opisem,

5.       kosztorys prac budowlanych, koniecznych do wykonania w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym, zgodnie z zaleceniami z przeglądu,

Do protokołu z okresowego przeglądu budowlanego należy dołączyć wykonaną w jej toku dokumentację fotograficzną. Wzór protokołu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym najpóźniej 10 dni po podpisaniu Umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zam. SISK Z.8.2023 - przeglądy budowlane.pdf pdf 863.44 2023-03-22 13:54:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SISK Z.8.2023 - Formularz oferty.doc doc 68 2023-03-22 13:54:00 Proceeding
Protokół otwarcia ofert SISK.Z.8.2023.pdf pdf 233.61 2023-04-04 13:49:40 Public message

Announcements

2023-04-04 13:49 Krzysztof Maj Protokół z otwarcia i wyboru oferty SISK.Z.8.2023

Protokół otwarcia of [...].pdf

The number of page views: 376