Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.1.2023 Zakup mebli biurowych do nowej siedziby Nadleśnictwa Suchedniów

Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2023 12:37:00
Składania : 04-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 04-04-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załączniki 1-7 do SWZ.zip zip 1510.97 2023-03-09 12:37:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.88 2023-03-09 12:37:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 729.82 2023-03-09 12:37:00 Postępowanie
załącznik_nr_7_SOPZ - uzupełnienie.zip zip 2590.8 2023-03-09 16:04:35 Postępowanie
załącznik_nr_8 - szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia.docx docx 25.05 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 1.pdf pdf 264.06 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 40.72 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1 Formularz_oferty - modyfikacja 16.03.2023 r..doc doc 92.5 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1a - formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 25.45 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
załącznik_nr_7_SOPZ - modyfikacja 16.03.2023 r.pdf pdf 1115.25 2023-03-16 13:13:53 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 36.2 2023-03-22 16:09:57 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 2.pdf pdf 193.27 2023-03-22 16:09:57 Publiczna wiadomość
załącznik_nr_7_SOPZ - modyfikacja 27.03.2023 ZAŁĄCZNIK WIĄŻĄCY.pdf pdf 1052.12 2023-03-27 15:38:08 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 3.pdf pdf 149.01 2023-03-27 15:38:08 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3.pdf pdf 36.32 2023-03-27 15:38:08 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 247.13 2023-04-04 13:28:01 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf pdf 122.7 2023-04-26 09:24:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-26 09:24 Krystyna Glijer Informacja o unieważnieniu postępowania

INFORMACJA O UNIEWAŻ [...].pdf

2023-04-04 13:28 Krystyna Glijer Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-04 10:07 Krystyna Glijer Kwota brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 480 930,00 zł
2023-03-27 15:38 Krystyna Glijer Informacja dla Wykonawców nr 3

załącznik_nr_7_SOPZ [...].pdf

Informacja dla Wykon [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-03-22 16:09 Krystyna Glijer Informacja dla Wykonawców nr 2

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja dla Wykon [...].pdf

2023-03-16 13:13 Krystyna Glijer Informacja dla Wykonawców nr 1, w tym:

- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- załącznik nr 1 Formularz oferty - modyfikacja 16.03.2023 r.
- załącznik nr 1a - formularz asortymentowo-cenowy
- załącznik nr 7 SOPZ - modyfikacja 16.03.2023 r.
- załącznik nr 8 - szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia

załącznik_nr_8 - szc [...].docx

Informacja dla Wykon [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

załącznik nr 1 Formu [...].doc

załącznik nr 1a - fo [...].docx

załącznik_nr_7_SOPZ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1502