Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BIK.271.1.3.2023 Remont drogi gminnej nr K180123 w km 0+000 do 0+329 w miejscowości Żelichów

Grzegorz Skowron
Gmina Gręboszów
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2023 14:48:00
Składania : 28-03-2023 12:00:00
Otwarcia : 28-03-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 155.4 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 1498.95 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zal.nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.doc doc 81.5 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc doc 48.5 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ - oświadczenie o udostępnieniu zasobów.doc doc 36.5 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ - oswiadczenie RODO.doc doc 45 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.doc doc 41 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ - oświadczenie o przynależności do grupie kapitałowej.doc doc 36 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ - wykaz robót.doc doc 40 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ - wykaz osób.doc doc 37 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ - umowa Żelichów.pdf pdf 801.53 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 10 - dokumentacja projektowa.zip zip 171329.12 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ - harmonogram robót.doc doc 61.5 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Zał. nr 12 do SWZ - karta gwarancyjna.doc doc 55.5 2023-03-08 14:48:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 46.36 2023-03-28 13:30:23 Publiczna wiadomość
Unieważnienie przetargu Remont drogi gminnej nr K180123 w Żelichowie 2023.pdf pdf 207.54 2023-03-31 14:49:30 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 60.46 2023-03-31 14:56:50 Publiczna wiadomość
Unieważnienie przetargu Remont drogi gminnej nr K180123 w Żelichowie 2023.pdf pdf 207.54 2023-03-31 14:57:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-31 14:57 Grzegorz Skowron Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając zgodnie z art. 260 ust.1 i 2 i w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z 2020 r. poz. 1517 i z 2022 r. poz. 1933, poz.1812 i 2185) zwanej dalej: Pzp.) Zamawiający – Gmina Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie – wszczęte i prowadzone na podstawie ogłoszenia w BZP, tj.: nr 2023/BZP 00126757 z dnia 2023-03-08, oraz ogłoszenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/greboszow


zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

U Z A S A D N I E N I E

Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) – dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. Wysoka, ul. Lipowa 5A, 52-200 Wrocław - z ceną brutto 833 785,65 zł, i oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński, ul. Św. Floriana 8B, 33-210 Olesno - z ceną brutto 799 713,84 zł .
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 650 000,00 zł.
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Ceny podane w złożonych ofertach przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.

Uzasadnienie prawne:

Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o które j mowa
w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający po unieważnieniu postępowania planuje dokonanie zmiany zakresu i technologii wykonania przedmiotu zamówienia i po uzyskaniu możliwości pozyskania środków finansowych ponownie przeprowadzić postępowanie.

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

Unieważnienie przeta [...].pdf

2023-03-31 14:49 Grzegorz Skowron ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Unieważnienie przeta [...].pdf

2023-03-28 13:30 Grzegorz Skowron Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-28 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 650 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 561