Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-04/23-USL/03, ZP-05/23-USL/04 Usługi drukowania i powiązane

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2023 12:08:00
Składania : 21-03-2023 23:59:00
Otwarcia : 22-03-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 2023_BZP 00130058_01.pdf pdf 164.33 2023-03-10 12:08:00 Postępowanie
SWZ (ZP-04,05 z 2023 r.).pdf pdf 711.74 2023-03-10 12:08:00 Postępowanie
formularze oferty i załączniki (ZP-04,05 z 2023 r.).docx docx 109.47 2023-03-10 12:08:00 Postępowanie
informacja o wyborze (ZP-04,05).pdf pdf 180.76 2023-04-14 13:46:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 13:46 Urszula Sochacka Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Usługi drukowania i powiązane”:


Część I zamówienia
Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawcy - DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C. Janusz Pawelak, Dariusz Pełka, Dariusz Śmich, ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, który zaoferował realizację zamówienia w cenie brutto: 1.230,00 zł i zadeklarował zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…
Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., tj. który uzyskał od każdego z członków Komisji Przetargowej w kryterium cena: 60,00 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt.

W przedmiotowym oferty złożyli również następujący Wykonawcy:
1. ZAPOL SOBCZYK Sp. komandytowa, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 3.075,00 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, uzyskując w kryterium cena: 24,00 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 64,00 pkt.
2. GRUPA DEVSPACE Sp. z o.o., ul. Przygraniczna 30, 95-100 Zgierz, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 1.107,00 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów… Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. Z art 224 ust. 6 p.z.p., jako oferta z rażąco niską ceną. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie ceny oferty, celem wykazania że nie jest ona rażąco niska. Wykonawca złożył kilkuzdaniowe wyjaśnienia sprowadzające się do wskazania kosztów realizacji i ich wyceny. Wykonawca nie odniósł się do kwestii zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, mimo wskazania w wezwaniu, że wyjaśnienia powinny je uwzględniać. Zamawiający zawsze ma obowiązek wezwać do kalkulacji kosztów związanych z pracą, brak odpowiedzi we wskazanym zakresie lub odpowiedź niewystarczająca nawet przy prawidłowym wyjaśnieniu pozostałych aspektów kosztowych stanowi niewykonanie dyspozycji ustawodawcy. Wykonawca powoływał się zaplecze techniczne i wieloletnie doświadczenie oraz współpracę z producentami, ale oprócz wskazania poziomu kosztów do wyjaśnień nie załączono żadnych dowodów. W ocenie Zamawiającego wyjaśnienia są zbyt ogólnikowe i wadliwe ponieważ nie zawierają wymaganych informacji w zakresie zgodności z przepisami prawa pracy i zabezpieczenia społecznego. Zauważyć należy, że znaczna część przywoływanych w wyjaśnieniach okoliczności ma odniesienie także do wielu innych Wykonawców. Rolą Wykonawcy było nie tylko wskazanie czynników jakie mają wpływ na cenę usługi, ale udowodnienie ich wpływu na zaoferowaną w ofercie cenę oraz wykazanie że ustalił cenę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i zabezpieczenia społecznego. Z uwagi na powyższe uznano, iż Wykonawca nie udowodnił, że cena jego oferty nie była rażąco niska.
3. Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz Paczkowski, ul. Junikowska 53, 60-163 Poznań, który zaoferował realizację zamówienia w cenie brutto: 2.300,10 zł i zadeklarował zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, , uzyskując w kryterium cena: 32,09 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 72,09 pkt.
4. STUDIO NEGATYW Tadeusz Pudełko, ul. 29 stycznia 40, 34-200 Sucha Beskidzka, który zaoferował realizację zamówienia w cenie brutto: 2.337,00 zł, i nie zadeklarował zapewnienia osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, , uzyskując w kryterium cena: 31,58 pkt., w kryterium warunki dostawy: 0 pkt., a ogółem: 31,58pkt.
5. Firma Handlowa REMI Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 1.298,88 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…., , uzyskując w kryterium cena: 56,82 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 96,82 pkt.


Część II zamówienia
Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawcy - SILVERPRINT Adam Dąbrowski, ul. Gliniana 13, 91-336 Łódź, który zaoferował realizację zamówienia w cenie brutto: 4.300,00 zł i zadeklarował zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…
Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., tj. który uzyskał od każdego z członków Komisji Przetargowej w kryterium cena: 60,00 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt.

W przedmiotowym oferty złożyli również następujący Wykonawcy:
1. ZAPOL SOBCZYK Sp. komandytowa, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 9.187,50 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, uzyskując w kryterium cena: 28,08 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 68,08 pkt.
2. DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C. Janusz Pawelak, Dariusz Pełka, Dariusz Śmich, ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 5.043,00 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, uzyskując w kryterium cena: 51,16 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 91,16 pkt.
3. Instytut Analiz Gospodarczych Sp. z o.o., ul. Leszno 21 lok. 205, 01-199 Warszawa, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 4.735,50 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku
i wniesienia wydrukowanych materiałów… Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. Z art 224 ust. 6 p.z.p., jako oferta z rażąco niską ceną. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie ceny oferty, celem wykazania że nie jest ona rażąco niska. Wykonawca, pozostawił wezwanie do złożenia wyjaśnień w zakresie ceny oferty bez odpowiedzi. Ponadto oferta podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust.1 pkt. 2 p.z.p., ponieważ Wykonawca nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, i nie uzupełnił dokumentu mimo wezwania Zamawiającego, a tym samym nie wykazał, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
4. Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz Paczkowski, ul. Junikowska 53, 60-163 Poznań, który zaoferował realizację zamówienia w cenie brutto: 7.995,00 zł i zadeklarował zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów…, , uzyskując w kryterium cena: 32,27 pkt., w kryterium warunki dostawy: 40,00 pkt., a ogółem: 72,27 pkt.
5. Firma Handlowa REMI Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, która zaoferowała realizację zamówienia w cenie brutto: 4.735,50 zł i zadeklarowała zapewnienie osoby do rozładunku i wniesienia wydrukowanych materiałów… Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. Z art 224 ust. 6 p.z.p., jako oferta z rażąco niską ceną. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie ceny oferty, celem wykazania że nie jest ona rażąco niska. Wykonawca, pozostawił wezwanie do złożenia wyjaśnień w zakresie ceny oferty bez odpowiedzi.


Umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-22 14:11 Urszula Sochacka Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 5 p.z.p., Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożono następujące oferty:

Część I zamówienia:
1. ZAPOL SOBCZYK Sp. komandytowa, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, cena brutto:
3.075,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
2. GRUPA DEVSPACE Sp. z o.o., ul. Przygraniczna 30, 95-100 Zgierz, cena brutto: 1.107,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
3. DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C. Janusz Pawelak, Dariusz Pełka, Dariusz Śmich, ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, cena brutto: 1.230,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
4. Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz Paczkowski, ul. Junikowska 53, 60-163 Poznań, cena brutto: 2.300,10 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
5. STUDIO NEGATYW Tadeusz Pudełko, ul. 29 stycznia 40, 34-200 Sucha Beskidzka, cena brutto: 2.337,00 zł, nie zadeklarowano zapewnienia osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
6. Firma Handlowa REMI Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, cena brutto: 1.298,88 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,


Część II zamówienia:
1. ZAPOL SOBCZYK Sp. komandytowa, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, cena brutto: 9.187,50 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
2. DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C. Janusz Pawelak, Dariusz Pełka, Dariusz Śmich, ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, cena brutto: 5.043,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
3. Instytut Analiz Gospodarczych Sp. z o.o., ul. Leszno 21 lok. 205, 01-199 Warszawa, cena brutto: 4.735,50 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
4. Agencja Reklamowa Quiet Axis Bartosz Paczkowski, ul. Junikowska 53, 60-163 Poznań, cena brutto: 7.995,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
5. Firma Handlowa REMI Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, cena brutto: 4.735,50 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
6. SILVERPRINT Adam Dąbrowski, ul. Gliniana 13, 91-336 Łódź, cena brutto: 4.300,00 zł, zadeklarowano zapewnienie osoby do rozładunku wydrukowanych materiałów…,
2023-03-21 23:59 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., Zamawiający informuje, że kwota przewidziana na sfinansowanie danego postępowania wynosi: 9.000,00 zł brutto, w tym;
Część I zamówienia: 2.000,00 zł brutto,
Część II zamówienia: 7.000,00 zł brutto

Podmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na usługi drukowania i powiązane.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 683