Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRI.271.6.2023 Zakup sprzętu komputerowego dla IGO i IGK (3 szt. komputer, 2 szt. drukarka)

Jacek Lara
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRI
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2023 14:01:00
Składania : 06-03-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na: Zakup sprzętu komputerowego dla IGO i IGK (3 szt. komputer, 2 szt. drukarka).

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Komputer sztuk 3

Komputer AiO MSI PRO AP241Z 23.8"FHD, Ryzen 5 5600G, Radeon™ RX Vega 7, 16GB RAM, SSD 512 GB, Windows 11 Pro lub równoważne

Klawiatura i mysz bezprzewodowa sztuk 3

w zestawie 

UPS sztuk 3

CyberPower UPS Value Pro (1000VA/550W, 4xFR, AVR, LCD) lub równoważne

MS Office 2021 H&B sztuk 3

Drukarka sztuk 2

Epson EcoTank ITS L14150

2. Istotne warunki realizacji zamówienia:  1) termin wykonania:  oczekiwane do 14 dni od dnia podpisania umowy 2) terminy i warunki płatności: w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.  

3. Nie przewiduje się możliwości dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, wzór projektu umowy w załączniku. 

4. Nie przewiduje się przeprowadzania zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich waga:  Cena – 100%,  Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najniższej oferowanej wartości przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia. 

6. Wymagania dotyczące oferty:  1) termin składania ofert:   do dnia 06.03.2023 r. do godziny 9:00.   2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową. 3) proszę o dołączenie do oferty specyfikacji technicznej proponowanego sprzętu. 

7. Dodatkowe informacje:   1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.  2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.  3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.  4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone.   5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.  6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.   7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.  8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych    wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).  9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia). 

8. Osoba do kontaktu: Jacek Lara, Referat Informatyki 44 7327723, j.lara@piotrkow.pl 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10  

W załączeniu wzór umowy.

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UMOWA wzor.docx docx 31.77 2023-02-28 14:01:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer AiO MSI PRO AP241Z 23.8"FHD Ryzen 5 5600G Radeon™ RX Vega 7 Win11Pro (16GB RAM, SSD 512 GB) zgodnie z opisem wymagań lub równoważne wraz z systemem operacyjnym 3 szt. - (0)
2 CyberPower UPS Value Pro (1000VA/550W, 4xFR, AVR, LCD) zgodnie z opisem wymagań lub równoważne 3 szt. - (0)
3 MS Office 2021 H&B zgodnie z opisem wymagań 3 szt. - (0)
4 Drukarka: Epson EcoTank ITS L14150 zgodnie z opisem wymagań 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 420