Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG 261-1/23 Dostawa asortymentu do utrzymania czystości

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2023 14:32:00
Składania : 03-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-03-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu asortyment do utrzymania czystości.pdf pdf 325.7 2023-02-22 14:32:00 Postępowanie
SWZ i załączniki.zip zip 1560.81 2023-02-22 14:37:56 Postępowanie
Wyjaśnienia 27.02.2023 r..pdf pdf 538.31 2023-02-27 14:28:00 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia II 28.02.2023 r..pdf pdf 514.15 2023-02-28 11:04:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 241.65 2023-03-03 10:40:23 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu pakiet nr 1.pdf pdf 557.16 2023-03-06 09:04:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietów nr 7, 10 i 11 Strona.pdf pdf 655.2 2023-03-16 11:36:58 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert -pakiet nr 5 i 12 (strona).pdf pdf 662.73 2023-03-23 11:23:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w pakietach nr 2, 3, 4, 6, 8 i 13 i unieważnieniu pakietu nr 9.pdf pdf 672.16 2023-04-07 11:04:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-07 11:04 Krystian Narloch Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w pakietach nr 2, 3, 4, 6, 8 i 13 i unieważnieniu pakietu nr 9

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-23 11:23 Krystian Narloch Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 5 i 12.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-16 11:36 Krystian Narloch Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 7, 10 i 11.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-06 09:04 Krystian Narloch Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 1.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-03-03 13:31 Krystian Narloch Zamawiający prostuje informację dot. danych Wykonawcy "Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień" zawartą w "Informacji z otwarcia ofert". Prawidłowe dane to :
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
35-210 Rzeszów, ul. Instalatorów 3
NIP 5170342587
2023-03-03 10:40 Krystian Narloch Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Szpital zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia :
Pakiet nr 1: 46 546,00 zł brutto;
Pakiet nr 2 : 58 583,00 zł brutto;
Pakiet nr 3 : 31 932,00 zł brutto;
Pakiet nr 4 : 27 284,00 zł brutto;
Pakiet nr 5 : 16 180,00 zł brutto;
Pakiet nr 6 : 12 332,00 zł brutto;
Pakiet nr 7 : 24 375,00 zł brutto;
Pakiet nr 8 : 3 198,00 zł brutto;
Pakiet nr 9: 24 600,00 zł brutto;
Pakiet nr 10 : 30 262,00 zł brutto;
Pakiet nr 11 : 152 073,00 zł brutto;
Pakiet nr 12 : 22 815,00 zł brutto;
Pakiet nr 13 : 20 076,00 zł brutto;
2023-02-28 11:04 Krystian Narloch Wyjaśnienia II (28.02.2023 r.)

Wyjaśnienia II 28.02 [...].pdf

2023-02-27 14:28 Krystian Narloch Wyjaśnienia 27.02.2023 r.

Wyjaśnienia 27.02.20 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 714