Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-04-SKW-2023 Świadczenie usług dostarczania posiłków

Zamówienia Publiczne
Służba Kontrwywiadu Wojskowego
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2023 09:59:00
Składania : 03-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-03-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Catering z załącznikami.pdf pdf 2636.45 2023-02-23 09:59:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 70 2023-02-23 09:59:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.doc doc 41 2023-02-23 09:59:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Oświadczenie sankcje.docx docx 22.41 2023-02-23 09:59:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 828.26 2023-03-03 15:26:36 Publiczna wiadomość
Info o wyborze.pdf pdf 66.72 2023-03-08 13:59:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-08 13:59 Zamówienia Publiczne Informacja o rozstrzygnięciu postępowania.

Info o wyborze.pdf

2023-03-03 15:26 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 407000,00 zł (brutto),
2023-02-28 13:55 Zamówienia Publiczne Pytanie od potencjalnego Wykonawcy, które wpłynęło do postępowania:
Proszę o udzielenie informacji dotyczącej punktu V.
W dniu 27.02.2023 rozmawiałem w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Skierniewicach z Inspektorem sanitarnym na temat decyzji dotyczącej środka transportu, po konsultacjach Pani Inspektor z Radcą Prawnym Stacji zostałem poinformowany że osobne decyzje na środki transportu mojej firmy nie dotyczą ponieważ z uwagi na zapis w decyzji o prowadzeniu usług cateringowych i rejestracji w PSSE w Skierniewicach od 1997 z automatu przypisane są auta zarejestrowane w firmie i służące do transportu żywności. Środki transportu podczas przeprowadzanej kontroli w zakładzie również za każdym razem ulegają kontroli. Jednocześnie informuję że art. szybko psujące się tj. mięso, nabiał dostarczane są do nas transportem dostawców, do każdej dostawy jest sporządzany protokół przyjęcia towaru w którym jest inf. o środku transportu. Czy przy składaniu oferty wystarczy złożyć oświadczenie że art. szybko psujące się dostarczane są przez dostawców odpowiednim środkiem transportu?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga (zgodnie z pkt V SWZ) dokumentu potwierdzającego, że środek transportu przeznaczony jest do przewozu szybko psujących się artykułów żywnościowych. Zamawiający nie narzuca natomiast konkretnych dokumentów ani oświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań. Wykonawca może dołączyć decyzję oraz ostatni protokół kontroli środków transportu, którymi jest przewożona żywność, oświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające, że wszystkie produkty szybko psujące się dostarczane są do zakładu przez innych dostawców odpowiednimi środkami transportu.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 511