- Strona główna
- Postępowanie ID 730187
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OKZ-OZ.2600.2.2023 Dostawy paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Mękarski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-20 11:30:00
-
Składania2023-02-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-27 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Na podstawie zarządzenia Nr 3/2021 Wójta Gminy Turek
z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000
zł zwracam się w trybie zapytania ofertowego
z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej „DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO
POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY TUREK”.
I. Zamawiający:
Gmina Turek (adres siedziby: ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek)
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedno zadanie, które obejmuje sukcesywne bezgotówkowe dostawy oleju napędowego w ilości około 17300 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości około 1130 litrów do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek. Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i kanistrów. Wykonawca zapewni punkt odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w miejscowości Turek. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. Do poszczególnych paliw stosuje się wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Odbiór towarów odbywać się będzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo, rejestrowany będzie na listę zbiorczą zawierającą w szczególności: - datę tankowania, - rodzaj pobranego paliwa, - ilość zatankowanego paliwa, - markę i nr rejestracyjny pojazdu/ markę urządzenia, - potwierdzenie osoby pobierającej. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Zapłata należności za pobrane paliwo realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do odbioru paliw zostanie wyszczególniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu lub świadectwa jakości paliw na każde życzenie Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodność z normami).
Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie załącznika/ów do formularza ofertowego. Pod uwagę brana jest wielkość upustu jednakowego dla oleju napędowego i benzyny bezołowiowej. Do pozycji formularza ofertowego należy wpisać cenę jednostkową brutto danego paliwa z dnia 20 lutego 2023 r., tj. z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
01.03.2023 r. – 31.12.2023 r.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie ze wzorem formularza oferty przy użyciu Platformy Zakupowej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
V. Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
1. Kompletnie wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1).
2. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2).
3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3).
VI. Kryterium oceny ofert:
Najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunki oraz szczegółowe wymagania ofertowe określone w zapytaniu ofertowym.
VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Michał Mękarski i Pani Aleksandra Wróblewska, Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, pok. nr 18, tel. 63 279 40 81
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy przesłać przez Platformę Zakupową Open Nexus.
- Termin składania ofert upływa z dniem 27 lutego 2023 r., godz. 09:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W tym postępowaniu nie jest wymagane podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 279 40 81
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-02-27
10:20:34
|
Michał Mękarski |
Turek,
27
lutego
2023
r. OKZ-OZ.2600.2.2023 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W celu zamówienia dotyczącego „DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY TUREK”, które jest dostawą przeprowadzono zapytanie ofertowe. W terminie do dnia 27 lutego 2023 r. do godz. 9.00 wpłynęła 1 oferta: 1. Jan Ziarkowski Dystrybucja Produktów Naftowych EKO-JAZ, ul. Kolska Szosa 62, 62-700 Turek; Jednostkowa cena brutto przed upustem: ON – 6,95 zł, Pb 95 – 6,54 zł; Upust w %:2,00%; Łączna wartość zamówienia brutto: 125 056,30 zł. Wybrano Wykonawcę: Jan Ziarkowski Dystrybucja Produktów Naftowych EKO-JAZ, ul. Kolska Szosa 62, 62-700 Turek Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej: Dokonano oceny formalnej jednej złożonej oferty. Wykonawca spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert oraz szczegółowe wymagania ofertowe. Jest to oferta, której cena mieści się w granicach kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?