Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.4.2023 Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu balustrad stalowych przy istniejącym podjeździe dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku mieszkalnego przy ul. Łukasiewicza 10 od strony podwórza (północno-zachodniej).

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2023 13:14:00
Składania : 15-02-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

                                                                             OGŁOSZENIE o ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM. 271.2.4.2023 z dnia 07.02.2023r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)

 

     

1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Nazwa zadania (wg planu): Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Łukasiewicza 10 na lokale mieszkalne.

2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu balustrad stalowych przy istniejącym podjeździe dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku mieszkalnego przy ul. Łukasiewicza 10 od strony podwórza (północno-zachodniej).  Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Program funkcjonalno-użytkowy.

 

3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1)  prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

2)  dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)  posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim  rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu balustrad/podjazdów dla niepełnosprawnych o długości min. 10,0mb oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).

4.    Załączniki do zapytania ofertowego:

1)    PFU

2)    wzór, na podstawie którego zostanie zawarta umowa,

3)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych do podpisania przez Oferenta

4)    wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta,

5)    kopia mapy geodezyjnej – skala 1:500, z oznaczeniem lokalizacji istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych.

 

5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

 6.1. Kryterium oceny ofert

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (cena gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

 

6.2. Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)    w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

-   oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

-      oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7.   Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od daty zawarcia umowy

 

8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Bernadeta Bała, Główny Specjalista WIM – Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 149.

 

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.02.2023 r. o godz. 12.00.

10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1.  potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu balustrad/podjazdu dla niepełnosprawnych o dł. min. 10 m,

10.2.  dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-4 załączników spowoduje odrzucenie oferty”.

11.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

13.   „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

13.1.  Wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

13.2.  Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;

13.3.  Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


Bydgoszcz, 07.02.2023 r.              

Dyrektor Wydziału

Bogdan Tyborski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Łukasiewiczaprojekt umowy ostateczny.pdf pdf 160.81 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
mapa załącznik do zapytania.pdf pdf 120.66 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
PFU balustrady.pdf pdf 162.53 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
Podjazd-przekrój.pdf pdf 75.2 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
Podjazd-rzuty.pdf pdf 71.67 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług.doc doc 37 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
zdjęcia załącznik dp pfu.pdf pdf 482.03 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 200.91 2023-02-07 13:14:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 31.68 2023-02-17 12:41:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-17 12:41 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu balustrad stalowych przy istniejącym podjeździe dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku mieszkalnego przy ul. Łukasiewicza 10 od strony podwórza (północno-zachodniej). Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 493