Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2023 09:43:00 |
Składania : | 22-02-2023 12:50:53 |
Otwarcia : | 13-02-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na:
wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Malborskiej z ul. Długą w Kwidzynie”, w zakresie obejmującym:
1. Wykonanie mapy do celów projektowych,
2. Wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej:
– budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Malborskiej (DK 55) z ul. Długą i ul. Jesienną,
– budowy kabla zasilającego sygnalizację świetlną;
3. Uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z Prawem budowlanym t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351);
4. wykonania kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.);
5. wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.);
6. uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
– Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351);
– Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.);
– Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
Dokumentacja powinna obejmować sterowanie ruchem na przejściach dla pieszych w ul. Długiej i ul. Jesiennej.
Zamówienie winno być wykonane w terminie:
6 miesięcy od dnia podpisania umowy
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia.
2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2023-02-22 12:50 | Małgorzata Jercha | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Oferowana kwota znacznie przewyższała tę przeznaczoną w budżecie. |
Komunikaty