Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2023 15:30:00 |
Składania : | 24-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-02-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z
siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu (określenie podstawy prawnej), zwraca się
z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:
Wykonanie usługi napraw, uzupełnienia
ubytków, przebudowy nawierzchni drogowych na nieruchomościach wchodzących w
skład Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu – roboty drogowe
(nazwa nadana
zamówieniu)
Postępowanie planowane do udzielenia na
podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane
przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu, w zw. Art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z
siedzibą we Wrocławiu, w przypadku zainteresowania zapytaniem ofertowym prosi o
złożenie oferty w terminie do dnia 24.02.2023r.
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi napraw (remontów), uzupełnienia
ubytków, zapadnięć, napraw bieżących oraz przebudowy nawierzchni drogowych na
terenach wchodzących w skład Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we
Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne w
miarę potrzeb wykonanie na podstawie zleceń Zamawiającego usług na
nieruchomościach (w częściach wspólnych jak również w ich otoczeniu).
Realizacja zamówienia ma na celu zapewnienie
bezpieczeństwa użytkowania przez uczestników ruchu, właściwej eksploatacji nawierzchni
oraz utrzymanie nawierzchni drogowej, zjazdów oraz chodników w stanie technicznym
niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem.
Zakres
objęty naprawami nawierzchni drogowej:
2.
Naprawy nawierzchni z kostki betonowej,
polegającej na uzupełnieniu ubytków oraz regulacji wysokościowej istniejącej
kostki.
3.
Naprawy powierzchniowe nawierzchni
asfaltowej, polegającej na uzupełnieniu ubytków powierzchniowych. Wycięcie
istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z wywozem materiału z demontażu.
4.
Naprawy nawierzchni z kostki kamiennej,
polegającej na uzupełnieniu ubytków oraz regulacji wysokościowej istniejącej
kostki.
5.
Odtworzenie terenów zielonych.
6.
Wymiana uszkodzonych obrzeży oraz krawężników
betonowych, układanych na ławie betonowej z oporem. Wywóz materiału.
7.
Regulacja wysokościowa zaworów wody oraz
pokryw studni kanalizacyjnych.
8.
Zabezpieczenia-wygrodzenia terenu w miejscach
prowadzonych prac remontowych.
2.
Termin realizacji zamówienia:
Do 31.12.2023r.
3.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
ich spełniania: (jeżeli
występują lub są wymagane):
Zarejestrowana nazwa i adres
wykonawcy, województwo, powiat, nr telefonu, REGON, NIP, e-mail, nr telefonu osoby upoważnionej do
kontaktów.
4.
Kryteria oceny ofert (z podaniem
rodzaju i wagi):
Cena oferty - znaczenie -100%,
5.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy wysłać w terminie do dnia 24.02.2023 r.
godzina 12-00 na adres e-mail: oferty@mpk.wroc.pl,
6.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1,
- wypełniony kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych
za daną usługę, załącznik nr 2
- warunki płatności
7.
Sposób przygotowania oferty:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: oferty@mpk.wroc.pl;,
8.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami ze strony Zamawiającego
jest:
Marcin Błędowski, tel. 885-886-316, m.bledowski@mpk.wroc.pl
9.
Informacje dodatkowe (o
ile będą zasadne):
1)
Zamawiający informuje, że w wyniku
przeprowadzonego zapytania ofertowego planuje zawrzeć umowę z wykonawcą,
którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria,
o których mowa w pkt 4 niniejszego zapytania[1].
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania,
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania
przyczyny takiej decyzji.
3)
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nie będzie można wybrać oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty
przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną[2].
4)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentem, który złożył
najkorzystniejszą ofertę.
5)
Zamawiający wymaga
gwarancji minimum 2 lata
6)
Przed przygotowaniem
ofert możliwa jest wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
10. Inne:
brak
11. Załączniki do
zapytania:
1)
Formularz ofertowy.
2)
Załącznik nr 1 do formularza ofertowego
3)
Wzór umowy
[1] Dotyczy zamówień prowadzonych na podstawie §3, §4 oraz §5
pkt 1-7 Regulaminu. Jeżeli zapytanie prowadzone jest w celu oszacowania
wartości zamówienia i poprzedza wszczęcie postepowania w oparciu o ustawę Pzp
stosowna informacja winna znaleźć się w nagłówku zapytania.
[2] Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym
jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
Komunikaty