Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2023 11:11:00 |
Składania : | 07-02-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat
Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie
oferty cenowej dla zadania pn.: „Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych
Powiatu Strzeleckiego zimą 2023 r..”
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności związane z wycinką 12 sztuk drzew oraz frezowaniu 79 pni w tym 67 pni z drzew wyciętych w 2022 r. w zakresie określonym w „Wykazie drzew do ścięcia oraz pni do sfezowania”, w tym m.in.:
¾ zabezpieczeniem i regulacją ruchu w trakcie wykonywania robót,
¾ wycinką drzew przy istniejących utrudnieniach terenowych jeżeli takie zachodzą,
¾ frezowaniem pni i karpiny,
¾ transportem drewna,
¾ sprzątnięciem z pasa drogowego i przyległego terenu wszystkich drzew, obciętych gałęzi i innych zanieczyszczeń po wykonanych robotach tj. z uporządkowaniem terenu,
¾ organizacją robót związanych z pozyskaniem drewna w sposób minimalizujący utrudnienia w ruchu,
¾
wszelkie inne koszty (w tym ewentualne opłaty) związane z pozyskaniem
drewna.
Środki techniczne i organizacyjne
Wykonawca jest zobowiązany do używania tylko takiego sprzętu, który nie
spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.
Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad
bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót.
Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem
własności publicznej lub prywatnej.
Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub
brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub
zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt
naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien
być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września
2003 r. (tj. dz. u. z
2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na
drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem, Wykonawca obowiązany jest przed
przystąpieniem do robót przedłożyć projekt organizacji ruchu, zatwierdzony
przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych (na czas prowadzonych
robót). Wykonawca
ma obowiązek jako jednostka wprowadzająca organizację ruchu zawiadomić organ
zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie
jej wprowadzenia zgodnie z § 12 ust 1-2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych
warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
Koszt zabezpieczenia terenu robót jak również koszt sporządzenia i
zatwierdzenia projektu organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i
przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty.
Wykonawca na czas prowadzonych robót dokona oznakowania robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu.
Koszt oznakowania jest włączony w wartość przedmiotu zamówienia i nie
będzie podlegał odrębnej zapłacie.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Wykonawca musi zapewnić, aby czynności objęte zamówieniem w zakresie wycinki drzew były wykonywane bezpośrednio przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe tj.:
¾ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym;
¾
co najmniej 2 osoby posiadają zaświadczenie ukończenia kursu pilarza –
drwala.
Termin realizacji zamówienia:
- do dnia 15.03.2023 r.
· wycinka drzew do dnia 28.02.2023r
·
pozostałe
prace do dnia 15.03.2023r.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie § 3 projektu umowy Wykonawca odkupi od Zamawiającego 100% drewna pozyskanego z wycinki. Ilość pozyskanego drewna i jego wartość zostanie określona w protokole brakarskim sporządzonym i zatwierdzonym przez uprawnionego leśnika, przy udziale kierownika prac oraz przedstawiciela Zamawiającego, w toku prowadzonych prac. Transport konieczny do przewozu pozyskanego drewna i nakłady na jego składowanie oraz koszt zatrudnienia brakarza, powinny zostać skalkulowane przez Wykonawcę jako element kosztów ogólnych wycinki drzew w nawiązaniu do przedmiaru robót.
2. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
5) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.
3. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do unieważnienia zapytania ofertowego - bez podania przyczyny.
Informacje dotyczące
złożenia oferty:
Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.
Termin
składania ofert upływa z dniem: 07.02.2023r. do godziny 10:00
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny
ofert: cena 100%
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:
· w sprawie procedury wyboru – Izabela Garbela – Inspektor Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,
·
w sprawie przedmiotu zamówienia – Olga Bielka
(tel. 77 440 17 18, pok. Nr 007), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul.
Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a w stosunku do osób fizycznych również oświadczenia według wzoru stanowiącego- załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Wykaz drzew do ścięcia oraz do frezowania pni.
4. Instrukcja wykonania robót.
5. Projekt umowy.
6. Klauzula
informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 440 17 55.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty