Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2023 Sprzedaż i dostarczenie oleju napędowego do celów opałowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka

Marcin Szymeczko
Gmina Łubianka
Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2023 15:13:00
Składania : 14-02-2023 12:30:11
Otwarcia : 10-02-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 129.96 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 467.9 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 SWZ - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 34.91 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 SWZ - FORMULARZ OŚWIADCZENIA O BRAKU PODST. DO WYKLUCZENIA.docx docx 23.95 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 SWZ - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (projekt umowy).pdf pdf 191.41 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 SWZ - FORMULARZ OŚWIADCZENIA DOT. GRUPY KAPITAŁOWEJ.docx docx 21.95 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 SWZ - FORMULARZ OŚWIADCZENIA O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU WSTĘPNYM.docx docx 18.89 2023-02-02 15:13:00 Postępowanie
INFO. O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZADANIA.pdf pdf 106.67 2023-02-10 09:41:49 Publiczna wiadomość
INFO. Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 111.08 2023-02-10 14:03:02 Publiczna wiadomość
INFO. Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH.pdf pdf 113.11 2023-02-14 11:32:37 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf pdf 110.18 2023-02-14 12:28:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-14 12:30 Marcin Szymeczko Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie.
W prowadzonym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. 10.02.2023 roku do godz. 9:30, zostały złożone dwie oferty – obie przedstawiały taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert. Na podstawie art. 248 ust 3 ustawą Pzp Zamawiający wezwał do złożenia ofert dodatkowych obu wykonawców. Do dnia 14.02.2023 roku, do godz. 9:00, przedłożono dwie oferty dodatkowe jednakże ponownie obaj Wykonawcy przedstawili oferty, w których wskazane ceny za realizację zadania były takie same. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego nr ZP.271.3.2023.
2023-02-14 12:28 Marcin Szymeczko Informacja o unieważnieniu postępowania.

ZAWIADOMIENIE O UNIE [...].pdf

2023-02-14 11:32 Marcin Szymeczko Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.

INFO. Z OTWARCIA OFE [...].pdf

2023-02-10 14:03 Marcin Szymeczko Informacja z otwarcia ofert.

INFO. Z OTWARCIA OFE [...].pdf

2023-02-10 09:41 Marcin Szymeczko Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.

INFO. O KWOCIE JAKĄ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 410