- Strona główna
- Postępowanie ID 716296
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-44/23/3/Z Dostawy materiałów kancelaryjnych
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-25 09:36:00
-
Składania2023-02-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-20 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-04-07
09:38:57
|
Justyna Gruszczyńska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2023-03-28
16:06:12
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2023-02-20
13:13:45
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-02-20
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 697 254,71 PLN brutto. |
2023-02-13
11:41:55
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
1,
5
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710
ze
zm.)
informuje,
o
treści
zadanego
pytania
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi.
Pytanie nr 1 Dotyczy poz. 15 "Długopis z wentylowaną skuwką, przezroczysta obudowa, elementy obudowy w kolorze tuszu, wyposażony w wielkopojemny wkład, tusz olejowy, wodoodporny, szybkoschnący, wielkość kulki piszącej: 1,0mm, grubość linii pisania: 0,4mm, linia pisania 3500m, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony". Wg. posiadanej wiedzy nie ma rynku długopisu zgodnego z w/w opisem (Chodzi o długopis ze skuwką z wkładem wielkopojemnym?). Proszę o wskazanie TYP takiego długopisu , który spełnia w/w zapis. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wymaga długopisu ze skuwką z wkładem wielkopojemnym typu kulkowego, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla poz. 15 (załącznik nr 6 do SWZ). Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2023-02-08
16:03:42
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
art.
137
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710
ze
zm.),
informuje
o
zmianie
Załącznika
nr
6
do
SWZ
Formularz
cenowy/Opis
przedmiotu
zamówienia. Zamawiający załącza aktualny Załącznik nr 6 do SWZ Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?