- Strona główna
- Postępowanie ID 715613
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZPiF.2710.2.2023 BZPiF.2710.2.2023 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-18 15:04:00
-
Składania2023-02-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-06 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego
Zadanie jest współfinansowane z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/8939/PolskiLad.
Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3
w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą
2) część 2 – kompleksowy nadzór inwestorski nad zaprojektowaniem wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą
W załącznikach do postępowania zamieszczono
dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja
składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego” nr BZPiF.2710.2.2023 prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego
operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-30
13:56:50
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
1
(ponowne).
Załączniki |
2023-05-08
09:33:29
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
zawiadomienie
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
1
z
dnia
23.03.2023
r..
Załączniki |
2023-03-23
14:49:46
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
1
(ponowne).
Załączniki |
2023-03-15
13:28:23
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
zawiadomienie
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
1.
Załączniki |
2023-02-24
14:38:49
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
postępowaniu.
Załączniki |
2023-02-06
12:43:40
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 06.02.2023 roku Załączniki |
2023-02-06
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego zamówienia kwotę w wysokości dla: 1) CZĘŚĆ 1 – zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą – 20 950 000,00 zł butto 2) CZĘŚĆ 2 – kompleksowy nadzór inwestorski nad zaprojektowaniem wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą – 200 000,00 zł brutto |
2023-02-01
13:17:11
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
wyjaśnienie
nr
2
do
SWZ
wraz
z
załącznikami,
oraz
ogłoszenie
o
zmianie
ogł.
Załączniki |
2023-01-26
14:59:00
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
wyjaśnienie
nr
1
-
odp.
na
pytania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?