Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2710.2.2023 BZPiF.2710.2.2023 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2023 15:04:00
Składania : 06-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 06-02-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Zadanie jest współfinansowane z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/8939/PolskiLad.

Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1)    część 1 – zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3
w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą
2)    część 2 – kompleksowy nadzór inwestorski nad zaprojektowaniem wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego” nr BZPiF.2710.2.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.ogł. o zamówieniu nr 2023BZP 0004213301.pdf pdf 208.49 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
2.SWZ_2710.2.pdf pdf 477.77 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 206 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 72 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 93 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 75.5 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 78 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 76.5 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.1.doc doc 75.5 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
10.wykaz usług - zał. nr 7.2.doc doc 162 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
11.projekty umów - zał. nr 8.1 i 8.2.zip zip 365.18 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
12.PFU z zał.zip zip 40331.32 2023-01-18 15:04:00 Postępowanie
ponowne zawiadom. o wyborze r.c._2710.2 - strona.pdf pdf 261.3 2023-06-30 13:56:50 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1_2710.2- odp. na pyt..pdf pdf 129.77 2023-01-26 14:59:00 Publiczna wiadomość
dwg.zip zip 30298.01 2023-02-01 13:17:11 Publiczna wiadomość
Promesa_wstepna_Przedszkole.pdf pdf 636.08 2023-02-01 13:17:11 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 2_2710.2- odp. na pyt. i zm. terminu.pdf pdf 213.39 2023-02-01 13:17:11 Publiczna wiadomość
ogł. o zmnianie ogłoszenia nr 2023BZP 0007559601.pdf pdf 38.09 2023-02-01 13:17:11 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_2710.2.pdf pdf 99.41 2023-02-06 12:43:40 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze i odrzuceniu_2710.2 - strona.pdf pdf 156.04 2023-02-24 14:38:49 Publiczna wiadomość
unieważnienie czynności wyboru_2710.2 - wykonawcy.pdf pdf 116.87 2023-03-15 13:28:23 Publiczna wiadomość
ponowne zawiadom. o wyborze_2710.2 - strona.pdf pdf 150.32 2023-03-23 14:49:46 Publiczna wiadomość
unieważnienie czynności wyboru_2710.2 - wykonawcy KIO880_23.pdf pdf 116.75 2023-05-08 09:33:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-30 13:56 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 (ponowne).

ponowne zawiadom. o [...].pdf

2023-05-08 09:33 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty dla części 1 z dnia 23.03.2023 r..

unieważnienie czynno [...].pdf

2023-03-23 14:49 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 (ponowne).

ponowne zawiadom. o [...].pdf

2023-03-15 13:28 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty dla części 1.

unieważnienie czynno [...].pdf

2023-02-24 14:38 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w postępowaniu.

zawiadom. o wyborze [...].pdf

2023-02-06 12:43 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie
po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną
informację z dnia 06.02.2023 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego
zamówienia kwotę w wysokości dla:
1) CZĘŚĆ 1 – zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3
w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą – 20 950 000,00 zł butto
2) CZĘŚĆ 2 – kompleksowy nadzór inwestorski nad zaprojektowaniem wraz z wykonaniem budowy przedszkola na części dz. nr 915/3 w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą – 200 000,00 zł brutto
2023-02-01 13:17 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 2 do SWZ wraz z załącznikami, oraz ogłoszenie o zmianie ogł.

dwg.zip

Promesa_wstepna_Prze [...].pdf

wyjaśnienie nr 2_271 [...].pdf

ogł. o zmnianie ogło [...].pdf

2023-01-26 14:59 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 - odp. na pytania

wyjaśnienie nr 1_271 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3630