- Strona główna
- Postępowanie ID 711047
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
CUW.OZ.271.1.2023.MC Remonty nawierzchni dróg gruntowych gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2023-2024
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Czerniej
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-20 12:40:00
-
Składania2023-02-24 09:36:08
-
Otwarcie ofert2023-02-06 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-02-24
09:36:08
|
Magdalena Czerniej |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający dokonał błędnego, wadliwego oszacowania wartości przedmiotu zamówienia, co uniemożliwia zamawiającemu zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu art. 457 ust. 1 ustawy Pzp. Wartość tę oszacowano bez należytej staranności oraz bez uwzględnienia faktu, iż wielkość oraz wartość umów dotyczących przedmiotu niniejszego postępowania, realizowanych w poprzednich latach, sukcesywnie spada. Wykonawcy kalkulując swoje oferty opierają się na danych przekazanych przez zamawiającego w dokumentacji postępowania. Wskazanie przez zamawiającego zawyżonych danych, powoduje, że wykonawcy angażują swoje zasoby w kontrakt, który finalnie jest dużo mniej rentowny, niż mogłoby to wynikać ze wzoru umowy. Chcąc uniknąć sytuacji, w których realizacja zawartej umowy nie będzie leżała w interesie wykonawcy z powodu dokonania błędnego szacowania, zamawiający podjął decyzję jak wyżej. Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 34 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest do ustalenia wartość zamówienia na roboty budowlane na podstawie: 1) kosztorysu inwestorskiego sporządzanego na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót albo na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. poz. 88); 2) planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokonał szacowania wartości zamówienia jak na usługi lub dostawy, tj. wziął pod uwagę rzeczywistą łączną wartość zamówień udzielonych w poprzednim roku budżetowym, z uwzględnieniem zmian ilości oraz wartości zamawianych usług, które mogły wystąpić w ciągu 12 miesięcy następujących od udzielenia pierwszego zamówienia. Tym samym nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 28 ustawy Pzp i nie ustalił szacunkowej wartości zamówienia z należytą starannością. Ponadto dokonał powyższego z naruszeniem przepisów niniejszej ustawy. Wynikiem takiego działania było unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. Załączniki |
2023-02-13
11:54:33
|
Magdalena Czerniej |
Zamawiający
udostępnia
informację
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego.
Załączniki |
2023-02-13
10:31:31
|
Magdalena Czerniej | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-02-06
12:01:52
|
Magdalena Czerniej |
Zamawiający
udostępnia
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-02-06
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto (z VAT): 339.480,00 zł. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?