Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.OZ.271.1.2023.MC Remonty nawierzchni dróg gruntowych gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2023-2024

Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2023 12:40:00
Składania : 24-02-2023 09:36:08
Otwarcia : 06-02-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 112.48 2023-01-20 12:40:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 82.88 2023-01-20 12:40:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 332.34 2023-01-20 12:40:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 152.02 2023-02-06 12:01:52 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.doc doc 398 2023-02-06 12:01:52 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu platforma.pdf pdf 124.99 2023-02-13 11:54:33 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu platforma.docx docx 16.45 2023-02-13 11:54:33 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu platforma.pdf pdf 124.99 2023-02-24 09:36:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-24 09:36 Magdalena Czerniej Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał błędnego, wadliwego oszacowania wartości przedmiotu zamówienia, co uniemożliwia zamawiającemu zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu art. 457 ust. 1 ustawy Pzp. Wartość tę oszacowano bez należytej staranności oraz bez uwzględnienia faktu, iż wielkość oraz wartość umów dotyczących przedmiotu niniejszego postępowania, realizowanych w poprzednich latach, sukcesywnie spada.
Wykonawcy kalkulując swoje oferty opierają się na danych przekazanych przez zamawiającego w dokumentacji postępowania. Wskazanie przez zamawiającego zawyżonych danych, powoduje, że wykonawcy angażują swoje zasoby w kontrakt, który finalnie jest dużo mniej rentowny, niż mogłoby to wynikać ze wzoru umowy. Chcąc uniknąć sytuacji, w których realizacja zawartej umowy nie będzie leżała w interesie wykonawcy z powodu dokonania błędnego szacowania, zamawiający podjął decyzję jak wyżej.
Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 34 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest do ustalenia wartość zamówienia na roboty budowlane na podstawie:
1) kosztorysu inwestorskiego sporządzanego na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót albo na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. poz. 88);
2) planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokonał szacowania wartości zamówienia jak na usługi lub dostawy, tj. wziął pod uwagę rzeczywistą łączną wartość zamówień udzielonych w poprzednim roku budżetowym, z uwzględnieniem zmian ilości oraz wartości zamawianych usług, które mogły wystąpić w ciągu 12 miesięcy następujących od udzielenia pierwszego zamówienia.
Tym samym nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 28 ustawy Pzp i nie ustalił szacunkowej wartości zamówienia z należytą starannością. Ponadto dokonał powyższego z naruszeniem przepisów niniejszej ustawy. Wynikiem takiego działania było unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-02-13 11:54 Magdalena Czerniej Zamawiający udostępnia informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

zawiadomienie o unie [...].pdf

zawiadomienie o unie [...].docx

2023-02-13 10:31 Magdalena Czerniej Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-02-06 12:01 Magdalena Czerniej Zamawiający udostępnia informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].doc

2023-02-06 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto (z VAT): 339.480,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 520