Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00521272/01 z dnia 2022-12-29 Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 29-12-2022 11:32:00
Składania : 09-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 09-01-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).

 

CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej

85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80340000-9 Usługi edukacji specjalnej

85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa


Nazwa postępowania:

Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”  Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).

Treść art.  91  „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:

ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

(…)

ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”

Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.

INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 1 DO NR 2

Usługi psychologiczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla rodziców/opiekunów dzieci  w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

 

Usługi organizowane będą:

- indywidualnie - w zakresie zadania/części nr 1;

- indywidualnie i grupowo – w zakresie zadnia/części nr 2.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie terapii, wsparcia psychologicznego,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca jest zobligowany do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych ( do 15% godzin).

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2023 r.;

- II turnus od maja 2023 r.  – do sierpnia 2023 r.

 - III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Usługi psychologiczne podzielone są na następujące części/zadania:

Część nr 1 – obejmuje około 500 h usług indywidualnych, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 2 - obejmuje około 500 h usług indywidualnych i grupowych, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 3 DO NR 6

Usługi pedagogiczne – terapeutyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii  z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca jest zobligowany do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach  zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych ( do 15% godzin).

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy –  do kwietnia 2023 r.;

- II turnus od maja 2023 r.  – do sierpnia 2023 r.

 - III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Usługi pedagogiczne podzielone są na następujące części/zadania:

Część nr 3 - obejmuje około 100 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 4 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 5 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 6 - obejmuje około 50 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 roku.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 254.06 2022-12-29 20:48:03 Postępowanie
SWZ.doc doc 454 2022-12-29 20:48:08 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 154.68 2022-12-29 20:48:12 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.58 2022-12-29 20:48:15 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.84 2022-12-29 20:48:19 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz osób.zip zip 48.04 2022-12-29 20:48:22 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2022-12-29 20:48:26 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2022-12-29 20:48:30 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej.rtf rtf 48.05 2022-12-29 20:48:56 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ projekt umowy dla wszystkich części.zip zip 85.27 2022-12-29 20:49:02 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 154.68 2022-12-29 20:49:20 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.58 2022-12-29 20:49:24 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 196 2023-01-09 19:25:09 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca roztrzygnięcia postępowania w zakresie części nr 1, 2, 4, 6 oraz odrzuceniu ofert.doc doc 220.5 2023-02-01 12:51:17 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca roztrzygnięcia postępowania w zakresie części nr 5.doc doc 197 2023-02-02 00:00:12 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca roztrzygnięcia postępowania w zakresie części nr 3.doc doc 197.5 2023-02-02 09:46:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 165.17 2023-03-08 10:15:55 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 1 - Anna Gniewek Usługi Psychologiczne.pdf pdf 57 2024-01-30 23:08:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 2 - PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA JOANNA BOLEWSKA.pdf pdf 57.07 2024-01-30 23:08:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 3 - P. Beata Migda.pdf pdf 57.66 2024-01-30 23:08:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 5 - P. Renata Krzemień.pdf pdf 57.63 2024-01-30 23:08:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-30 23:08 Urszula Łomńska Ogłoszenia o wykonaniu umów.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-03-08 10:15 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-02-02 09:46 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 3.

Informacja dotycząca [...].doc

2023-02-02 00:00 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 5

Informacja dotycząca [...].doc

2023-02-01 12:51 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 1, 2,
ODRZUCENIU OFERT Z NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA ORAZ UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI NR 4, 6.

Informacja dotycząca [...].doc

2023-01-09 19:25 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-01-09 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:

- dla części nr 1 w wysokości do 45.000,00 zł brutto;
- dla części nr 2 w wysokości do 45.000,00 zł brutto;
- dla części nr 3 w wysokości do 9.000,00 zł brutto;
- dla części nr 4 w wysokości do 18.000,00 zł brutto;
- dla części nr 5 w wysokości do 18.000,00 zł brutto;
- dla części nr 6 w wysokości do 4.500,00 zł brutto;

Łącznie całe postępowanie w wysokości do 139.500,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 676