Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.272.20.2022.BO Dostawa wraz z montażem 6 biurek z regulacją wysokości i 6 foteli ergonomicznych z regulacją wielopłaszczyznową, dostosowanych do osób ze szczególnymi potrzebami

Beata Obuchowska
Uniwersytet Wrocławski
Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2022 13:29:00
Składania : 23-03-2023 15:02:50
Otwarcia : 23-01-2023 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 137.64 2022-12-23 13:29:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 634 2022-12-23 13:29:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 224.88 2022-12-23 13:29:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 381.42 2022-12-23 13:29:00 Postępowanie
załączniki edytowalne.docx docx 178.78 2022-12-23 13:29:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 185.99 2023-01-11 15:22:21 Publiczna wiadomość
JEDZ.zip zip 84.37 2023-01-11 15:22:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 186.87 2023-01-12 13:50:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 112.47 2023-01-23 14:48:24 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 156.94 2023-03-23 14:55:33 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 156.94 2023-03-23 15:02:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-23 15:02 Beata Obuchowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie prawne: Art. 255 punkt 3): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia zostały złożone 4 oferty, z których 3 podlegają odrzuceniu. Ostatnia oferta tj. oferta nr 1 złożona przez firmę TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, nie podlega odrzuceniu i stanowi ofertę najkorzystniejszą, jednak zaoferowana w niej cena w wysokości 94 877,28 zł przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 60 000,00 zł, przy czym Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-03-23 14:55 Beata Obuchowska Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-01-23 14:48 Beata Obuchowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-01-12 13:50 Beata Obuchowska Informacja nr 2

Informacja nr 2.pdf

2023-01-11 15:22 Beata Obuchowska Informacja nr 1

Informacja nr 1.pdf

JEDZ.zip

2022-12-23 13:35 Beata Obuchowska Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 60 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 719